Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Hade ni schyssta förhållanden när ni var där?
Vi bodde i Akakura Onsen, som jag upplevde som en bra ort med restauranger och skidpubar.Kul! Hade ni schyssta förhållanden när ni var där?
Från vilket ort/system är bilden tagen?
Visa bilaga 16889
Nepp, men du har prickat in rätt rike.Courmayeur
Känns bekant det där... Är det Ponte di Legno?Kul! Hade ni schyssta förhållanden när ni var där?
Från vilket ort/system är bilden tagen?
Visa bilaga 16889
Nej, men nu är det rejält varmtKänns bekant det där... Är det Ponte di Legno?
Så rätt så, och du har säkert rätt @debbo med ägget.Pinzolo!
Har inte varit i Ponte di Legno, men det är väl på andra sidan berget så inte så konstigt att det var din första gissning ;-).
Har ju varit i Ponte di Legno och det kändes bekant, men ändå inte....Så rätt så, och du har säkert rätt @debbo med ägget.
Har inte varit i Ponte di Legno, men det är väl på andra sidan berget så inte så konstigt att det var din första gissning ;-).
Över till dig @STORPOTATEN.
Japp, har förstått det. Fotografiskt minne på en ny nivåInget att skämta om... ;-) Vi har ett par/tre "bildgissare" i denna tråd som verkar kunna titta på ett foto av en bergssida och minnas/känna igen den trots att de bara varit i dalen på andra sidan. På riktigt.
Tycker mig skönja en SOS-logga.Då kör vi del 3 i serien ""Tvivelaktigt skidmode".
Som vanligt går det bra att svara på orten eller kläderna eller både och.
Här står en liten Potat och poserar i sin tvivelaktiga fleece a la "Peter Pan modell".
Vad heter skidorten, och/eller vad är det för märke på Peter Pan fleecen??
Visa bilaga 16896
Självklart är det den gamla pyramid-loggan för Sportswear Of Sweden. Helt korrekt.Tycker mig skönja en SOS-logga.
Tackar, en riktig rysarfleece och färgmatchad med byxorna! Är inte stavarna väldigt långa? Mycket underhållande med de här vintagebilderna! (Har tyvärr inga själv från när man hade gul och lila SOS-jacka fast jag var med på den tiden...).Självklart är det den gamla pyramid-loggan för Sportswear Of Sweden. Helt korrekt.
Orten är för övrigt St Anton, på Rendl-sidan. Uppenbarligen en varm dag med tanke på avsaknaden av huvudbonad....
Din bild @kappakomplett
Ja, Frankrike är det! Tror för övrigt att en hel del här har varit i området.Vi måste vara i Frankrike, "RELANTIR"
Det finns runt huvudorten fallhöjd (på olika sätt) i övermått!Har huvudorten högre fallhöjd än Steroid Isa?
Nej, men det bränns!Le tour?
Javisst! Var där och åkte på sportlovet och det slog mig att det skulle kunna varit Isaberg, fast lite längre backar var det ju!Les Houches
Är det Table Orientation 1?Javisst! Var där och åkte på sportlovet och det slog mig att det skulle kunna varit Isaberg, fast lite längre backar var det ju!
Charmig kontrast till Grand Montets och Brevent-Flegere. Apropå Grand Montets undrar man om det nånsin kommer upp ngn ersättning till Grekliften?
Men det är kanske en annan tråd för det.
Över till debbo.
Vad gissar vi på då då..... Mount Myoko?Tja lovade ju en bild med puder, har man hängt med i tråden senaste dygnet, så ska man nog lösa namnet på denna TOPP endast "earn yor turns" härifrånVisa bilaga 16899