Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte…..Sista gissning: Lago di Lucendro?
Dåligt med berg där i Schweiz så ni får skida på dammvallen?Här kommer en bild tagen nerifrån, med våra skidspår synliga på höra sidan av dammen som bildar sjön…..
Visa bilaga 18246
Det ser ju ut som du har "Dammat av" en av @Kalle_Luzern 's tidigare bilder som han har haft med...Här kommer en bild tagen nerifrån, med våra skidspår synliga på höra sidan av dammen som bildar sjön…..
Visa bilaga 18246
Mitt inlägg var en specifik ledtråd...Damm-it snygga spår
Nä, men dåligt med bra snö tyvärr!!Dåligt med berg där i Schweiz så ni får skida på dammvallen?![]()
![]()
@STORPOTATEN takes no prisoners!Nej nu får det vara slutgissat - Schrankogel 3497 möh.
Kan ju inte vänta till kl 18 herregud...
Det är naturligtvis så rätt så. Med det undantaget att jag inte stod på Palinkopf, men det var berget Kuchenspitze som räknades.Zoom och smal vinkel.
Men du kanske stod på Palinkopf 2864 möh, när du tog en bild på Kuchenspitze 3148 möh på 25,5 km avstånd?![]()
![]()
Du får ha överseende med oss som inte varit söder om Vallåsen och åkt skidor i EuropaMitt inlägg var en specifik ledtråd...![]()
Jag skulle nästan kunna ta gift på att bilden är tagen från Palinkopf.jag inte stod på Palinkopf,
Jag ska se om jag kan hitta något skandinavisk till nästa bildgåta.Du får ha överseende med oss som inte varit söder om Vallåsen och åkt skidor i Europa
Det förstår jag, för du är inte så många meter bort..... Kolla grannliften.Jag skulle nästan kunna ta gift på att bilden är tagen från Palinkopf.
Om inte, varifrån är den då tagen?
Du kan svara via PM om du inte vill avslöja offentligt var du har varit.![]()
Sehr gut!Kanske svara på tyska?
Kan det vara Die Kanzel(Google translator)?
Det gjorde vi, och jag kan säga att den gamla fjällräven idag fyller år, så grattis @Ivo del Scandi !Bara ett par veckor efter att jag tog den här bilden så var @Ivo del Scandi och @STORPOTATEN och åkte skidor på Predikstolen.