STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte väl att jag kände igen den avstigningen av kanske den minst lutande stolliften jag har åkt med.Lofsdalen är helt korrekt, bra!
Take it away @FreeHeelBlumen
Helt rätt! Vem älskar inte biskvier så fritt fram gissar jagJag vill ju säga Nuolja.
Edit: jag ska ut på äventyr så visar det sig att jag har rätt så får nästa chokladbiskvi älskande åkare lägga upp en fräsig bild.
Stämmer vad heter liften?Rusutsu?
Va, vann jag med bara 50% rätt? Det var generöst.Nyponsoppespritzer? Jag har aldrig ens hört om sådant, och det är bra det. Vi dricker jägertee på Kitzsteinhorn. Din tur i varje fall @STORPOTATEN
Verkligen generöst eftersom alla kunde läsa horn och Kaprun på bordet.Va, vann jag med bara 50% rätt? Det var generöst.
Så vilket skidområde befinner vi oss i här?
Visa bilaga 19600
Vetdu! Jag har jobbat som lärare redan 30 år nu. Om nån ens försöker svara något, jag ger rätt!Verkligen generöst eftersom alla kunde läsa horn och Kaprun på bordet.![]()
Nej, men det är ju rätt land och det är en glaciärort.Hintertux?
Naj naj. På den lilla låga knölen i bakgrunden ligger ett annat skidområde.Sitter på tåget, så skjuter från höften och borde väl låta PC sköta sin specialitet...men han är väl upptagen:
Pitztaler gletscher?
Nej nej....titta noga nu @KaitsuH , du har "nyss" varit här.....Jag trodde, att bilden är från Rifflsee.
Yes, vi rörde oss inte så långt bort från @KaitsuH s bild. Inte alls långt .Kitzsteinhorn igen då, med Zell i bakgrunden?
Hahah, tog ingen bild från tåget faktiskt, lite för trist väder för det. Ändå dagsfärsk bild, vad är det här för vattendrag?@Kalle_Luzern Då kommer det en tågbild nu då?
Ska en bit nedströms innan det heter Aare…
Måste säga ännu en gång till, de här är mycket bra: https://www.kitzsteinhorn.at/de/winter/kitzsteinhorn/freerideYes, vi rörde oss inte så långt bort från @KaitsuH s bild. Inte alls långt .
@Kalle_Luzern Då kommer det en tågbild nu då?
Rätt stad, men det är inte Limmat.Limmat i Zurich.
Rhen?Hahah, tog ingen bild från tåget faktiskt, lite för trist väder för det. Ändå dagsfärsk bild, vad är det här för vattendrag?
Visa bilaga 19614
Nej. Grannland.Livigno