Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Flaine? Aujon bakom dig?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I bilden sägs Aujon.jpg. Jag försökte googla, men hittade bara Auron...Flaine? Aujon bakom dig?
Precis så. Hade för övrigt helt missat att bildnamn kom med vid uppladdning...Flaine? Aujon bakom dig?
Ja, det kan hända. Speciellt när jag laddar upp från PC snarare än mobil/platta. I det här fallet såg jag det inte förrän KaitsuH påpekade.Precis så. Hade för övrigt helt missat att bildnamn kom med vid uppladdning...
Hade tänkt lite mer exakt, men är på bra humör.Nendaz, fyra dalar svarar jag efter att använt två livlinor ( fru och kompis) . Ja, som vanligt tar jag hjälp på bilder utanför Norden….
Försökte få mer precis men det kunde ingen hjälpa mig med så en får väl chansa.
Jag har aldrig hört namnet Nendaz…
Tackar för att du har överseende för en icke berest mas.Hade tänkt lite mer exakt, men är på bra humör.Visst är det i Nendaz, Siviez (Super-Nendaz) heter hållplatsen. Riktig knutpunkt med liftar mot Mt Fort, Veysonnaz och Nendaz.
Kör på @Christiam
Edit: kanske har fel för mig, men tror SP haft med en bild tagen från berget i mitten.
No, Granberget ligger längre västerut än platsen jag är ute efter.Kan det vara Granberget..?
Jadu, vet inte om jag haft med bild från berget i fråga, men omöjligt är det absolut inte. Verbiers hemligaste skogsåkning?Hade tänkt lite mer exakt, men är på bra humör.Visst är det i Nendaz. Siviez (Super-Nendaz) heter hållplatsen. Riktig knutpunkt med liftar mot Mt Fort, Veysonnaz och Nendaz.
Edit: kanske har fel för mig, men tror SP haft med en bild tagen från berget i mitten.
Tyvärr fel, Källviken är den mest lokala backen. Den jag söker ligger strax utanför Falun.
Helt rätt!Svärdsjöliften?
Nej, det är det inte.Edsåsdalen (från Trillevallen typ)?
Nope.Klövsjö?
Bananer är gula, här är det lite gult...Så är det! Bilden tagen från Städjan.
Go bananas @Kalle_Luzern
Du är nära...
Nära men inte rätt färjeläge.Fårösund kanske?
Ok, låt gå. Broa (inte Bro som @fredw hadeJamen, Fårö då
Nix, längre söderut, men norr om Sveg. Kopplingen till personal är dock inte helt uppåt väggarna.Bara börja gissa tänker jag. Tolpagorni, personalrännan?
Kanske på andra sidan getryggen då.Nix, längre söderut, men norr om Sveg. Kopplingen till personal är dock inte helt uppåt väggarna.
Nej. Dock mycket närmare än förra gissningen.Kanske på andra sidan getryggen då.
Nära men liite långt söderut nu. Lägger strax upp en till bild. Kolla originalinlägget.Gissar en gång till. Tempelrännan.