Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Precis så. Hade för övrigt helt missat att bildnamn kom med vid uppladdning...
Ja, det kan hända. Speciellt när jag laddar upp från PC snarare än mobil/platta. I det här fallet såg jag det inte förrän KaitsuH påpekade.

Det var en lurig en det där. Här känner nog fler igen sig fast det saknas snö på den här bilden. Var har jag precis stigit av bussen?
IMG_4331.JPG

Nendaz, fyra dalar svarar jag efter att använt två livlinor ( fru och kompis) . Ja, som vanligt tar jag hjälp på bilder utanför Norden….
Försökte få mer precis men det kunde ingen hjälpa mig med så en får väl chansa.
Jag har aldrig hört namnet Nendaz…

Nendaz, fyra dalar svarar jag efter att använt två livlinor ( fru och kompis) . Ja, som vanligt tar jag hjälp på bilder utanför Norden….
Försökte få mer precis men det kunde ingen hjälpa mig med så en får väl chansa.
Jag har aldrig hört namnet Nendaz…
Hade tänkt lite mer exakt, men är på bra humör. :) Visst är det i Nendaz. Siviez (Super-Nendaz) heter hållplatsen. Riktig knutpunkt med liftar mot Mt Fort, Veysonnaz och Nendaz.

Kör på @Christiam

Edit: kanske har fel för mig, men tror SP haft med en bild tagen från berget i mitten.

Senast ändrad:
Hade tänkt lite mer exakt, men är på bra humör. :) Visst är det i Nendaz, Siviez (Super-Nendaz) heter hållplatsen. Riktig knutpunkt med liftar mot Mt Fort, Veysonnaz och Nendaz.

Kör på @Christiam

Edit: kanske har fel för mig, men tror SP haft med en bild tagen från berget i mitten.
Tackar för att du har överseende för en icke berest mas.
Jag kör på en bild på dottern när hon gick snowboardskola i främjandet. Anläggningen har varit med förr men jag valde att ha med den igen som en hyllning till eldsjälen som drivit anläggningen men tyvärr gick bort i en tragisk olycka i helgen.
Norr om Hedemora och söder om Rättvik.

Bilagor

• 8C1BE302-7266-49EC-B9B8-908D52C95B78.png
    8C1BE302-7266-49EC-B9B8-908D52C95B78.png
    262.8 KB · Besök: 91
  • 75660F99-0D81-4766-8802-AA2D70F728C3.png
    75660F99-0D81-4766-8802-AA2D70F728C3.png
    283.4 KB · Besök: 85
Hade tänkt lite mer exakt, men är på bra humör. :) Visst är det i Nendaz. Siviez (Super-Nendaz) heter hållplatsen. Riktig knutpunkt med liftar mot Mt Fort, Veysonnaz och Nendaz.

Jadu, vet inte om jag haft med bild från berget i fråga, men omöjligt är det absolut inte. Verbiers hemligaste skogsåkning?

Snödjup

Tillbaka
Topp