Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trodde @Ivo del Scandi skulle ta den, men kanske är upptagen?
Du står utanför (ö)kända Ivo del Brallo i Cervinia?
Måste vara bästa skidaffären!Absolut! En pilgrimsresa till denna plats borde stå på allas bucket list!
Ordet till Kalle.
Visa bilaga 23372
Åhhh....Good times!!Absolut! En pilgrimsresa till denna plats borde stå på allas bucket list!
Ordet till Kalle.
Visa bilaga 23372
www.ivodelbrallo.it
Jag kanske måste ta tillbaka mitt gamla Brallo-nick. Älskar den där affärenÅhhh....Good times!!
Det är ju Italien, vilket är något (ö)känt för sitt nyttjande av lättklädda kvinnor i olika sammanhang. Och Ivo del Brallo är ju inget undantag i sin "blädderbok"...
![]()
Abbigliamento | Del Brallo
www.ivodelbrallo.it
Är det Gstaad?Bilden är tagen vid en mellanstation.
Nej, mer centralt i Schweiz.Är det Gstaad?
Leta? Den här borde du tagit på rak arm!Sorry ej kunnat leta idag
Precis halvvägs upp på Pilatus kan man säga, beroende på var man startade. Numera passerar jag bara här på väg ner med liften, lite tråkig väg att gå förbi här jämfört med från andra håll. Det man ser är bl.a. delar av Rigi, Mythen, Bürgenstock, Buochserhorn, Niederbauen Chulm, Oberbauenstock och delar av Schwyzer Alpen.Du är nära Pilatus, vid Fräkmuntegg?
Hm, ”Norrlands Fernet” = bvrhjt..?Var är vi nu?
En lite långsökt ledtråd är, norrlands Fernet Branca
Sången börjar 1.30
Stämmer bra det! Du är för jäklig på att hitta rätt!!!!Kan det vara Eiberg-liften i SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental?
Från Mürren, precis. Över till @PisteCarverEiger Nordwand från sidan?
Åhåå...var det i den där husbilen ni inmundigade surströmming och vargtass med JAndersB?Jag gillar ju också mäktiga berg.
Hur hög är högsta toppen som syns i den här bilden?
Visa bilaga 23422
Nä du, det är inte ens på samma skidort.Åhåå...var det i den där husbilen ni inmundigade surströmming och vargtass med JAndersB?![]()
Näe, det är klart det inte är. Det här luktar ju Italien lång väg....Kan det vara Kreilspitze?Nä du, det är inte ens på samma skidort.
Dessutom tror jag att man kan bli åtalad om man öppnar en burk stinkande surströmming nere på kontinenten.![]()
Högre ska vi!Näe, det är klart det inte är. Det här luktar ju Italien lång väg....Kan det vara Kreilspitze?
Jaja, så klart att Stor-Zebran, 3851 möh, dyker upp där...
Så är det!Jaja, så klart att Stor-Zebran, 3851 möh, dyker upp där...
Väl? Kanske? Måhända?
Då jag själv haft långt framskridna skidplaner på Vinschgau-området ser jag fram emot kommande resereportage därifrån, tack på förhand!Så är det!
Till höger i bild sticker "Stor-Zebran", Gran Zebrù (aka Königspitze) upp sin resliga topp över den närmare kammen.
Mäktigt back-drop (bilden gör det tyvärr inte rättvisa) när man står där och böjer på nacken och spanar in topparna.
Över till @STORPOTATEN !
Ingen aning, men märklig färg i ansiktet har de…..!!!Då jag själv haft långt framskridna skidplaner på Vinschgau-området ser jag fram emot kommande resereportage därifrån, tack på förhand!
På vilken toppstation sitter dessa juniorer?
Visa bilaga 23424