Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp, alltid med familjen!På väg till Rodelhütte???![]()
Han har nog tid vid nästa laddstopp.Japp, alltid med familjen!
Sulden och Rodelhütte....nu lär väl ingen vilja ta denna är jag rädd. Med det sagt tar jag nu för givet att PC råkade stava fel, och egentligen menade Sölden. Bravo, det är korrekt!![]()
Bilden är din @PisteCarver
Just ja, han skall ju möta upp med Brallo... Ja, då får bilden alltså gå över till @Hawk100 istället. Eller vem av dem som nu hinner först....Han har nog tid vid nästa laddstopp.![]()
Jasså, en bromance i Åre då eller???Just ja, han skall ju möta upp med Brallo...
Helt rätt!!Dienten/ Hochkönig?
Potatismannen tackar och bockar, men är ute och övningskör med en mindre potat ett tag framöver.Vi sätter punkt nu eftersom SPs gissning är svårslagen. Visst är det Pardatschgratbahn, och klockan är 08:09, se bevis nedan. Liften öppnade 08:30…
Turen till potatismannen!
Visa bilaga 24112
Japp, helt rätt (dubbeltoppen i bakgrunden) taget nedifrån populärt touring-område som nog många här på forumet varit i - bjuder på bonusbild: början på den dagens klart bästa åk inmarkerad - namnlös ränna en bit öster om förra bilden - helt oåkt och mjukt, fortsatte på breda snöfält ca 200fhm nedåt i pilens riktningPizzo Centrale?
Inte Giraffen (den är på Gemsstock).Har ju sett den toppen många gånger från olika håll. Inte i den vinkeln däremot. Ser ut som att jag borde lära mig hitta på Gemsstocks baksida… lite jobbiga transporter tillbaka till Andermatt bara, och liftkapaciteten duger ju inte på helgerna tyvärr. Den rännan är ner i Giraffen?
Va, har du klippt bort den med flit?Här var jag på väg till en bergsstation. Vad heter den, eller orten jag åkte ner till (alternativt kommunen)?
Visa bilaga 24124
?? Inte klippt bort något…Va, har du klippt bort den med flit?![]()
Nähä, ok. Ryggen där är ju välbekant, men det som saknas ligger precis till vänster utanför bild - Le Grand Chavalard! ( https://wepowder.com/en/forum/topic/287956 )?? Inte klippt bort något…
Stubaier Gletscher är det, helt korrekt, och här är vi på väg ned i dalen.Stubai?
Är det Mont Fort?Från en topp till en annan -vad heter denna, kanske lite kändare, topp?
Visa bilaga 24130
Nej. Men mycket nära.Är det Mont Fort?
Å ja som tittade på FATMAP och allting....!!! Måste ha läst fel, det är så liten text!Nej. Men mycket nära.
Jomen visst är det! Ett tämligen känt berg i dessa kretsar och speciellt i dessa dagar då finalen i FWT skall köras. Full fart i byn, full fart på berget - vad gör jag i fjollträsk?Bec des Rosses?