Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
stämmer bra!Den heter Skjorta och är 1711 möh och har nästan lika många fhm.
Förra året hade @Bgn en bildgåta tagen från den toppen med riktning norrut.
Vacker bild!
Då gissar jag välan vilt på att du står uppe på Schilthorn.
Ja, så klart när man ser Breithorn och Gspaltenhorn i bakgrunden.Då gissar jag välan vilt på att du står uppe på Schilthorn.
Minst en Breithorn ser man ju iofs på varannan bild från Schweiz...
Du har missat att få med ditt favoritberg där till vänster om drakkammen.Minst en Breithorn ser man ju iofs på varannan bild från Schweiz...
Berg och glaciärer....kanske denna är lite mer mainstream? Var är vi?
Visa bilaga 24946
Jag gillade "Smebacken" bäst.Tuffingen är det såklart!
Varsågod
Det är sällan nån som åker Nol i Egga så man kan ösa på ordentligt utan att det är folk i vägen. Jag åkte den om och om igen en hel förmiddag med min syrra en gång. Sen upptäckte hon att det var en svart pist, och det åker hon minsann inte för att det är för brant, och vägrade sen att ta en enda sväng där igen.Jag gillade "Smebacken" bäst.![]()
1. Rita in på valfri karta eller pistkarta var åket går.
2. Vem är det som åker?
Snyggt taget @FreeHeelBlumen !Kan det vara ner här någonstans? Såg ut som åket slutade vid en ankarlift med större byggnad i bakgrunden. Var du där med Ivo?
Visa bilaga 24955
Inte en susning - Sododalen?Åkte några varv med barnen i offpisten på båda sidorna av släpliften i år. Snäll och bra åkning. Hoppas komma tillbaka när det finns lite fluff.
Här hade jag mer tur med underlaget och man kan nästan ana en sväng med lös häl men var är jag?
Inte en susning men ändå helt rätt!Inte en susning - Sododalen?
Hehe... Got feeling!Inte en susning men ändå helt rätt!![]()
Snyggt jobbat!Ja, klurig. Säker på att jag vet var det är, men hittade inget om den där liften var jag än letar.
Efter lite mer luskande, kan det vara den stängda Schneefernerbahn? Åket kanske "Neue Welt"? Ser spännande ut på kartan...
alpinschule-garmisch.de
www.alpinschule-garmisch.de
Visst är det. Inte varit uppe på några år, men tidigare definitivt inte den lyxigaste liften och framför allt gällde det för toppstationen.Kabinen upp på Gemsstock?
Edit: alltså Gemsstock-Bahn
Jag känner mig jävig i denna fråga men det brukar kanske inte hindra oss…Vad heter "piggen" i mitten av bilden?
Trevlig långhelg alla!
Om man inte är uttryckligen bänkad är det väl fritt fram?Jag känner mig jävig i denna fråga men det brukar kanske inte hindra oss…