Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ordet!Just pricksis! Vi har Stenmarks backe utanför bild nedanför mina fötter typ. Ordet till dig!
Nope, det är det icke.Det är inte möjligen samma skogiga pister som man kan skåda från La Rosières soliga vidder?
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Kläppen är det, där 9 gubbar trängde in sig hos @Hawk100 . Vi skulle varit 10, men en viss Sur-Jämte vek ner sig och skyllde på att PC kört slut på honom helgen innan. 😉 Efter att nyligen ha varit i Norefjell så krävs det 1000 fhm i skidområdet 🏔️🚠 för att @Ivo del Scandi ska tycka det är lönt...www.freeride.se
Och det är inte La Grave nej. Men landet har du ju naturligtvis hittat.Och inte La Grave?
Javisst är det. Beläget vid foten (så gott som) av det mäktiga Pelvoux-massivet med sina 5 piggar över 3900 meter.Pelvoux/Vallouise?
Så är det. Inte i går, 30 juni (!) 2019 låg det fortfarande så mycket snö däruppe. I år är det nog mindre, de öppnade vägen i dag.Jag kan ju inte bevisa att jag hade tagit den utan ledtråd men... Grimselpass. Igår?
Tyckte mig se Seceda i filmen, så kanske liften heter Fermeda?
Nej nej, inget Ghost idag. Nu måste vi ju spela in @PisteCarver så det blir lite fredagstango!Blir det litet Ghost nu till fredagsmyset?![]()
Det är tyvärr alldeles för svårt, jag klarar bara bildgåtor med Kaiserwetter.Nej nej, inget Ghost idag. Nu måste vi ju spela in @PisteCarver så det blir lite fredagstango!
Och med det sagt undrar jag vad liften till höger heter?
Visa bilaga 25060
Äntligen!!!Det är tyvärr alldeles för svårt, jag klarar bara bildgåtor med Kaiserwetter.
Fredag eftermiddag och kväll är dessutom knökfulla med aktiviteter här, så jag hade varit tvungen att avstå ändå.
Men om fredagstango önskas så kan jag i alla fall bjuda på lite "disco-tango" från vårt kära grannland här nere.
Åhhh.....jag som trodde någon äntligen vågat sig på en gissning...Äntligen!!!![]()
Woop Woop, äntligen!! 3 dygn och 6 timmar innan första gissning, och rätt svar, kommer. Halleluja.Rudolfshütte II?
Precis, väldigt trevlig liten stad i Belgien!Brugge?
Lakrits vad?Lakrits
Aj sablar och gevär! Jag kollade och kollade, om det vore Isfjorden från Skarven, men inte.Helt rätt med både skarven och ånndalsnes tillbaka till @Kalle_Luzern