Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är i Glarus.Dåligt med gissningar?
Glarus?
*see
Limmerensee, precis. Pumpkraftverk med ytterligare en damm högre upp i Glarus. Extremt populärt på IG här tydligen, och kan ju förstå dem när man är där på en dag som i måndags. Häftigt ställe där kraftbolaget låter vandrare nyttja linbanan och tunneln de har för att sköta underhållet. Skönt att de visar närmaste nödutgång när man går i den, som det känns, oändliga tunneln.Limmernsee?
Pilatus?På väg hem nu. Var steg jag av bussen strax före 8, och vart var jag på väg?
Visa bilaga 26417
Där har vi vart! 2 timmar och 9 minuter, 1100 höjdmeter. Bra ledtråd för var…Pilatus?
Ändhållplats med ändplats alltså….!!Ja, där är det som jag ju ringade in ovan. Lyxig ändhållplats med egen toa, i Eigenthal. När man går upp på Pilatus därifrån istället för nere från sjön sparar man ca. 500 hm. Första gången undrar man hur man ska komma upp för den väggen, och stigen har sina branta och exponerade ställen.
Eigenthal populärt utflyktsmål, med längdskidåkning på vintern.
Söndagskväll med @Hawk100
Nej.Är vi i Thailand?
Aluna Beach på Zanzibar.Nej.
Fel världsdel.
Tackar, aldrig varit på Zanzibar men någon gång ska man väl dit. Då tar vi en vinterbild då. Vilken backe är detta?Snyggt!! Helt rätt!
Din tur @DrDim
Nej men det är rätt att det är söder om SvegEkebyhovsbacken?
Där satt den!! Min hemmabacke som bjuder på otroliga 40m fallhöjd, men som jag brukar säga 40m fallhöjd är bättre än 0Sunnerstabacken?
Korrekt, min ”hemmabacke”.Engelberg?
Är det i Kanton St. Gallen?
Yes!Passo dei Salati ovanför Alagna?