Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Yep fotat på Isola de superiore för 3v sedan. Över till SkåuoneUtsikt över Verbania, Lago Maggiore? Från typ Isola dei Pescatori/Superiore? Isola Madre i bild.
Mitt foto från september 2022, annan vinkel från en båt:
Visa bilaga 26812
Va...det ser ju ut som Sätervålen..!?Vad heter det markerade platta berget? Bilden är tagen från regionens huvudstad.
Det är inte Kilimanjaro. Berget är något lägre än Åreskutan.
Visa bilaga 26816
Du står i Perugia och tittar på Monte Subasio
Ok ok. Står i köket så här kommer en vild gissning. Spontant påminner väl pyramiden om den där Pizzan Scalino i närheten av ditt tillhåll Chiesa Valmalenco?Gissningar ger ledtrådar.![]()
Nix fel land.Ok ok. Står i köket så här kommer en vild gissning. Spontant påminner väl pyramiden om den där Pizzan Scalino i närheten av ditt tillhåll Chiesa Valmalenco?
Vars-Risoul?Nix fel land.
Det var en ny ort som jag inte kände igen blev tvungen att googla.Vars-Risoul?
Vars-Risoul har stått länge på ToDo-listan nu, kanske dags i vinter?Det var en ny ort som jag inte kände igen blev tvungen att googla.Fortfarande i fel land.
Pang där satt den. Din turDu är ju i Sportgastein!![]()
Har stannat där för ett kiss-stopp på väg söderut mot Pra Loup, men önskar att vi tagit fram skidorna och gett det en chans när vi ändå var där….Vars-Risoul har stått länge på ToDo-listan nu, kanske dags i vinter?![]()
Inga skurkar här vad jag vet. Och fel hav dessutom..Är det på skurkön???
Nu är vi i rätt hav!
Nix, inte då.Då är det Cook öarna
Helt korrekt! Strax väster om huvudön Viti Levu, ligger "Robinson Crusoe Island", båda tillhörande önationen Fiji.Då chansar jag och gissar att det finns en ö som heter Robinson Crusoe Island
Ok, nöter på med arkivbilder. Fån ett annat liv.
Var blir vi mötta av trubadurer när vi närmar oss "hamnen"?
Visa bilaga 26830
Castaway kanske? Inte sett den dock....Bortsett från bristen på snö och fallhöjd så ser det ut som ett ställe man borde bosätta sig på… Sen kommer Tom Hanks ut bakom en palm och vrålar ”Wiiilsoooon”! (Ni som sett den filmen förstår.)
Haha, kul att en chansning gick hem. Paradismiljö och litteratur så var det inte jättesvårt.Helt korrekt! Strax väster om huvudön Viti Levu, ligger "Robinson Crusoe Island", båda tillhörande önationen Fiji.
Din bild @MKOL
Visst är det backen i Åkersjön, anläggningen som numera kallas Sportcamping Åkersjön. Hade som planerad ledtråd att dom arrangerar en alternativ julafton men hade ju glömt att forumet har en jämte med benkoll på samtliga svenska backar/anläggningarkan det vara Åkersjön ("skoterparadiset")?
Haha, för en gångs skull kan jag denna men jag har ingen bild på lager såDå kör vi en bild långt från Skandinavien:
Var ligger detta hus och vem bodde här?
En ledtråd till: Han frågade även var huset ligger.Nobel?
Tack för ledtråd
Stämmer!