fabianSvensson
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Nice. Fint där.
Vad heter vattenfallet som har lite mer vatten än vanligt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Anderssjöåfallet ser det ut att vara?
Yes. Dagen efter ovädret Hans.Anderssjöåfallet ser det ut att vara?
Dagen efter Hans drog jag hem från Härjedalen, då var det kört för fiske...Yes. Dagen efter ovädret Hans.
Jo, det kanske det är. Vilket också kanske beror på att det är Hintertux!Är det inte vädigt likt Hintertux?
Vet inte vad du menar.Tycker jag känner igen det där? Eller har ni alltid bänkar framför era kapell i Svejtslandet?![]()
Klart det är, 1907 m och en sidotopp på Pilatus nordsida. Klimsenkapellet har jag mycket riktigt haft med förr.Klimsenhorn?
I Portugallien!Vi sparar snöbilderna tills metrologerna säger att det är vinter i Skåne (sommaren tog enligt dem slut här igår…)
Var finner man denna fina boning?
Visa bilaga 26871
I Portugallien!
"Parques de Sintra-Monte da Lua"
Självklart är det vid macken i Tönnebro.Om det ligger en massa gåsskit på stranden skulle det kunna vara Tönnebro?
Tack och bock!Självklart är det vid macken i Tönnebro.
Varsågod @STORPOTATEN
Ja jag tycker också man skymtar Bollekollen där i bakgrunden...Trodde det var Göteborg innan jag såg den blå himlen. ;-)
Det gick ju snabbt och lätt! Porträtten är deras ex-elever som är aktiva i olika vintersport-världscuper. Marco Odermatt, Corinne Suter, Michelle Gisin, Wendy Holdener m.fl.Schweizerischen Sportmittelschule Engelberg?
Jag tror att bilden är tagen Vid rifugio Padon mellan Arabba och Marmolada. Marmolada syns i bakgrunden.
Jag tror att bilden är tagen Vid rifugio Padon mellan Arabba och Marmolada. Marmolada syns i bakgrunden.
Då tar vi en annan bild tagen i mars, fast på en annan plats. Var?Perfekt! Den långa härliga pisten ner från Marmoladas glaciär syns mycket riktigt uppe till höger. Bilden tagen i mitten av mars - det var litet mjukt och blött där nere i dalen.
Kul med nya namn, din tur att lägga upp en bild för gissning xhib!
Japp. Helt rätt.