MrHotDog
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Stämmer bra. Din tur @STORPOTATENDär tycker jag mig ha varit en gång i tiden, Val Frejus va?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer bra. Din tur @STORPOTATENDär tycker jag mig ha varit en gång i tiden, Val Frejus va?
2012 var det tydligen, här i ett åk ned i en parallell-dal, provade ni den rundan?Stämmer bra. Din tur @STORPOTATEN
Om det är var jag tror så kan det vara detta åk.2012 var det tydligen, här i ett åk ned i en parallell-dal, provade ni den rundan?
Visa bilaga 27676
Att båda är skit???Tyckte någon nämnde hårdrockslördag, så vassego!
1. Vad heter toppen?
2. Och vad har toppen gemensamt med videon/låten?
Visa bilaga 27678
Nu ska du inte vara sån bara för du inte skidat den ståtliga toppen. Din tid kommer, upp med hakan, se framåt!Att båda är skit???![]()
Säkert korrekt, men inte vad jag är ute efter här.Båda är höga?(Tänkte mest på artisten…)
Bra tänkt, helt klart något på spåren här. Även om Les Diablerets är i fel land, så känns det nära en lösning nu.Les Diablerets skidområde, Devil man, men vet inte toppen.
Du har sett båda live???Tyckte någon nämnde hårdrockslördag, så vassego!
1. Vad heter toppen?
2. Och vad har toppen gemensamt med videon/låten?
Visa bilaga 27680
Pic du Diable?
Toppen heter Pic du Diable (Les2Alpes) och i låter sjunger de Devilman, och således är den gemensamma nämnaren allas vår vän djävulen. Precis som en hårdrockslördag skall vara.Les Diablerets skidområde, Devilman, men vet inte toppen.
I skolmatsalen på ditt jobb?Jag känner tyvärr berg toppen, då, jag är inte alls så intresserad av dem. Gillar hellere skidåkning än geografi. Men, var hade jag så jätte rolig afterski? Visa bilaga 27689
Nästan så kände jag.I skolmatsalen på ditt jobb?![]()
Där har jag aldrig varit. Men, kan det vara ännu värre?Borgafjäll??
Ingen aning, jag skjuter bara från höften…Där har jag aldrig varit. Men, kan det vara ännu värre?
Skjut bara, men inte rätt.Ingen aning, jag skjuter bara från höften…
Dundret?
Hemavan, Högfjällshotell är rätt!Hemavan?
Det var väl en jevla ful restaurang....Hade för mig att du hade en bild på kön för att komma in någon gång…
Här en restaurant på en topp, var?
Visa bilaga 27694
Ja, faller nog inte alla i smaken. Ser bättre ut på insidan... Kanske inspirerad av Monte Rosa Hütte?Det var väl en jevla ful restaurang....![]()
Jo smaken är som baken, så är det ju. Personligen hade jag föredragit ett stort sten- och timmerhus där. Hade blivit kanoners, men säkert aningens dyrare än ett plåt-schabrak.Ja, faller nog inte alla i smaken. Ser bättre ut på insidan... Kanske inspirerad av Monte Rosa Hütte?
![]()
Monte Rosa Hütte | Bergrestaurant in Zermatt
Spektakuläre Aussicht und authentische Küche: Erlebe im Monte Rosa Hütte kulinarische Höhepunkte.www.zermatt.ch
Det stämmer ett jäkligt trevligt ställe. Tyvärr har dom slutat med julbordet som var en tradition för oss att besöka.Ombergs turisthotell.
The Shining!Psykhus?![]()