Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt nära, pröva en gång tillNissonjokk (över kanjon)?
Nu blev de kallarekanske Pallenjokk/Balinjohka?
NejTjåmuhasjokk?
Ingen aning om var de e?Guhkesriehppi?
Inte den heller, ger en karta där platsen synsGissar på Vuoskkojohka
Är bilden tagen bredvid rakkasjohka med gohpascorru skymtande i bakgrunden då?Inte den heller, ger en karta där platsen syns
varit här ett antal gånger sommartid men aldrig vinter. Borde ta lite sommarsemester i maj å kolla in lägetNästan mitt i Svarta Björn. Bra backe!
Sass de la Vegla?
Sass de la Vegla?
Finns ju en del liftar att välja på i det där skidområdet.
Jag kan också tänka mig att åka dit när där är så mycket snö som på bilden.
"När katten är borta så dansar råttorna på bordet"Svårt att inte bli imponerad - det tog mig nästan längre tid att verifiera det korrekta svaret inför för mig själv...![]()
![]()
Helt korrekt, denna lift finns på rutten mellan Arabba och Marmolada, ordet till PC.
Oj, här vässas det. Har du fått huggorm på julbordet PC?"När katten är borta så dansar råttorna på bordet"
Det går ju inte att hålla sig frånvarande här hur länge som helst, det har dykt upp några nykomlingar som verkar tro att de är experter i bildspaning.
@Kalle_Luzern och @STORPOTATEN är det inte dags att vi gör en liten "return" och visar hur man verkligen löser bildgåtor?
Hur som helst, här kommer en bildgåta där "nykomlingarna" (och övriga) får chansen att visa sina färdigheter.
Vad heter bergstoppen vid pilen?
Visa bilaga 28806
Jaja, men vad heter bergspiggen då?
Nej, tyvärr fel.Grübelekopf? Det kraschar för mig här på jobbdatorn (och jag borde ju inte syssla med detta...)