Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Haha, tack för detVälkommen in i tråden!
Tyvärr inte rätt svar.
Men bra ”debutgissning”…!![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, tack för detVälkommen in i tråden!
Tyvärr inte rätt svar.
Men bra ”debutgissning”…!![]()
Säg till kompisarna att ta med sig ordentligt med solskydd!Innebär det att snösituationen i Engelberg är helt ok?? Frågar åt några kompisar som landar i Zürich på fredag kväll…![]()
Perfekt!! Jag älskar låååånga fondue-luncher på begsrestaurangernas terrasser!!
Riktigt bra bas ovanför Trübsee. Riktigt dåligt under ca 1500 m, så Laub är tyvärr inte att tänka på om man inte gillar sten... Rätt hårt just nu, men ska komma en dm typ i morgon som borde hjälpa.Innebär det att snösituationen i Engelberg är helt ok?? Frågar åt några kompisar som landar i Zürich på fredag kväll…![]()
Då tar vi E-berg i slutet av nästa vecka istället och hoppas det hinner puffa på lite mer innan dess!Riktigt bra bas ovanför Trübsee. Riktigt dåligt under ca 1500 m, så Laub är tyvärr inte att tänka på om man inte gillar sten... Rätt hårt just nu, men ska komma en dm typ i morgon som borde hjälpa.
Ser tyvärr inte ut att komma något mer förrän tidigast nästa helg. Och är det något man lärt sig om blockerande högtryck så är det att de oftast ligger längre än de tror i prognosen snarare än tvärtom...Då tar vi E-berg i slutet av nästa vecka istället och hoppas det hinner puffa på lite mer innan dess!
Eller jag menar de tar….![]()
12, det står ju på denVad heter liften?
Visa bilaga 29857
Korrekt! Bilden är din @fabianSvenssonRoniheisen, Hemsedal?
NopeHummelliften
Aj fasen! Högtryck gillar vi inte!!!Ser tyvärr inte ut att komma något mer förrän tidigast nästa helg. Och är det något man lärt sig om blockerande högtryck så är det att de oftast ligger längre än de tror i prognosen snarare än tvärtom...
Men med det sagt, kommer gå att åka Steinberg, alla Sulz-varianter, Steintal och Wendenlücke ändå.
Fasnacht i Luzern börjar torsdagen den 8:e kl. 05.00, det får de (ni) inte missa!![]()
Vad heter denna lift då?
Visa bilaga 29860
Allt var bättre förr!!!
Nej, fel Land.Tännporten Express?
Yes.Gaustablikk expressen
Nu är det frestande att lägga upp min egen bild från Gaustablikk som är tagen säkert 5 meter framför din, åt exakt samma håll, men det kanske blir för lätt då.
Återkommer strax!
När du skrev det, började jag också tänka på, om det kunde vara Maasbahn i Rendl. Men, det är inte en klok ide att börja åka offpist därifrån ner. Det blir snart ganska brant och tätt.Otroligt snygg stil den där tjejen har. Hon måste brås på sin far!
Rendl/ St Anton?
Helt fel är det inte, med tanke på riktning/ vinkel, men för långt ifrån glaciären.Någon stans i Valdaora området eller är jag hel ute och cyklar?
Kan bilden vara tagen från vägen upp på toppen petzeck?Helt fel är det inte, med tanke på riktning/ vinkel, men för långt ifrån glaciären.
Edit: Om vi nu tänker på samma (Olang-) Valdaora...