Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Förresten SP, nu när vi är på det humöret och jag har dig på tråden här - har du skaffat nytt extraknäck nere i Livigno?

Visa bilaga 31403
Livigno? Absolut.
Men StorPotaten i en sauna? Det händer inte ofta kan jag säga. Den här Potaten skall avnjutas rå. Över 25 grader börjar det bli tufft. Över 30 går jag i dvala.
Och om det mot förmodan skulle hända att jag dyker upp i en bastu, är det blixtsnabbt över, och definitivt inte i form av någon slags instruktör. 👆 😁

Grattis till oss och till PC! ❄️

1710944510889.png

Nej jag tror vi är 3-4 stycken som skrivit drygt hälften var! ;)
På datorn kan man ju hålla muspekaren över ens egen avatar där den är del av ikonen för tråden i forumlistan för att se hur många inlägg man skrivit i en viss tråd. 6090 här, 6091 med det här inlägget. 🥴
1710945783029.png

Men nu väntar jag på gissningar! :LOL:

Kalle har hittat den perfekta mixen av skidåkning och bildgissning utan kompromisser! Förutom kanske att ganska många bilder kommer från en viss ort. Men inte vilken ort som helst! 😄
Bra work life balance med massa Teamsmöten som tas hemifrån, där jag knappt behöver lyssna ens, hjälper. :ROFLMAO:
Synd att jag har 0 bilder från ett gäng skidområden jag faktiskt åk i. :rolleyes:🤦‍♂️ Sommarbilderna är ju lite mer spridda i alla fall! Vill inte lova för mycket, men möjligt att jag lyckas ta någon bild från ett eller två nya skidområden till helgen. ;)

Edit: apropå sommarbilder, en ledtråd. Så här ser det ut nära dalstationen för en av liftarna som syns på första bilden. Toppen anas kanske? Mellanstationen syns till höger om mitten.
1710957476894.jpeg

Senast ändrad:
Marcel Prousts "På spaning efter den tid som flyt" har nästan 4000 sidor. Så, vi har mycket att göra ännu. Och nej, jag har absolut inte läst Proust, bara några sidor.

jag som tyckt att jag varit aktiv o kom bara upp till 1.4%. nåväl nästa jubileum med 40000 inlägg är nära förestående. vem tar det?

Snödjup

Tillbaka
Topp