PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Röda Rappet?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I wish!Röda Rappet?
Är den ansluten till Svenska Försäkringskassan?
Woop woop, liv i tråden - fint!
Jo, där svänger man vänster mot Les Diablerets, Col du Pillon mm. Men hittade en fransk lift som heter så.Aigle ligger väl i CH på väg mot Montreux från Verpan….??
Lift Hawk, lift....Aigle ligger väl i CH på väg mot Montreux från Verpan….??
Nix. Vi är söderut i en lång dal formad son en ostbåge....typ.Är det i området kring Portes du Soleil?
Precis så ja, Arpons i Les Karellis skidområde är det! Ett område vi hade planerat att besöka, men vinden förstörde den dagen så vi fick styra mot annat område som höll öppet.Arpons?
Men för h-e @STORPOTATEN !I väntan på ytterligare gissningar och att PC skall dyka upp för att "claima" sin discofredag, smygstartar vi den lite lätt åt honom.
En rejäl förbättring om du frågar mig...Det där är ett helgerån mot The Trammps super-disco-klassiker!
Ajdå, inget vidare alltså.... Men huvudsaken vi har skoj bara!Du skulle se när jag buggar till den, jag är nog nästan lika bra på det som du är på att åka puder!![]()
Visst är det så. Smidigaste alternativet om man kommer norrifrån med bil och vill upp i skidområdet. Även om man vill över till ostsidan.
Du är nära, men dessvärre inte rätt.Fronalpstock? Nu börjar musiken vara ok, för första gången länge! (Jag gillar Seasons in the Abyss lp nästan mera än Reign in Blood)
Du menar i Melchsee Frutt? Nu blev det kallt…Bonistock? Hmm, här i Finland får vi njuta av nya Ebba Grön/Imperiet filmen för fritt. Jätte bra: https://areena.yle.fi/1-62647167?fb...vqhLn7fCJmeaZpQxyhugzAWCxXeFX03fFZTsaPxK7oc-s
Visst var jag i Hoch-Ybrig. I bakgrunden Gross Mythen och toppstationen på Roteflue i Mythenregion.Hoch-Ybrig?
Lördagsmetal:
Borde väl vara någonstans kring Chambre Neuf / tågstationen?