Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rätt land, fel månadTrillevallen, 12 februari.
Mitt i prick på månaden!Kittelfjäll, nov?
Fel, felNuolja, februari
KalltTänndalen?
Fel, rättBjörkliden november?
Fel!Hemavan?
NopeIsaberg?
Helt korrekt! Snyggt. Bilden är din.Storklinten?
Och...det var ingen dålig första bild!Tackar, slänger in min första bild i tråden då.
Vad heter dalgången där man hittar dessa rännor? Visa bilaga 31906
Worth waiting for…Och...det var ingen dålig första bild!![]()
![]()
Tackar! Funderade först på en bild av den lokala backen med ca 50 fallhöjdsmeter, men tänkte det är bäst att gå ut starkt.Och...det var ingen dålig första bild!![]()
![]()
Fel land.Vallon du Diable?
Är svaret på frågan då Val d’Arpette??Fan då. Den här bilden gnagde som fan. Men kunde inte placera det.
Nu kom jag på, det var en bild från gamle Verbier-räven Hans Solmssens webbsajt Swissguides, där de körde puder från Col des Ecandie och bildens sköna rännor syntes.
Dessutom påminner ju bilden lite om "baksidan" på Champex lac.
Visa bilaga 31910
Klantröv.![]()
Skulle jag tro. Men jag har haft fel många ggr förr...Är svaret på frågan då Val d’Arpette??
Inte lika många som jag…!!Skulle jag tro. Men jag har haft fel många ggr förr...![]()
Stämmer bra det.Val d'Arpette?
Tåååååårtan!!!Vad heter liften?
Visa bilaga 31918
Edit: det är en gondol (ägg) i ett relativt stort och mycket känt skidområde.
Å faan!!Tåååååårtan!!!
Ser så ut. S-Colouir ser nästan lite ogästvänlig ut.Å faan!!
Ser den ut så där på sommaren!?!
Så är det, tänkte väl att en gammal bummare borde känna igen (och en annan, inga namn, inteMen liften var det ju, Chassoure heter den och startar i Tortin (Tåååårtan).
Men liften var det ju, Chassoure heter den och startar i Tortin (Tåååårtan).
Kände igen referensen, men inte gammal nog för att ha sett första gången det sändes.Kanske Kalle är för ung för en annan referens, typ lika gammal som Storpotaten….
Svarte piggen i utkanten av Valloires skidsystem stämmer bra det. Det är inte världens högsta med sina 2869 möh, men det är en ståtlig pigg!Aiguille Noire?
Dramatisk effekt med den speciella toppen i det vädret.Svarte piggen i utkanten av Valloires skidsystem stämmer bra det. Det är inte världens högsta med sina 2869 möh, men det är en ståtlig pigg!
Tebaks te @Kalle_Luzern
Davos är det. Om det är det huset låter jag vara osagt, men inte omöjlig. Tagen från nedre kanten av Jakobshorn mot Schiahorn.