STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Och då heter liften?Puy St Vincent väl?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och då heter liften?Puy St Vincent väl?
Rocher Noir i Puy St Vincent är korrekt! Och vad gäller Hajk, han borde veta bättre. Dels har han ju varit där själv, och dels visste han att vi var där i påskas. Så ja, han fick nöja sig med rätt land...Le rocher noir?
Stackars Hawken, du gav honom bara "rätt land" typ...![]()
Rocher Noir i Puy St Vincent är korrekt! Och vad gäller Hajk, han borde veta bättre. Dels har han ju varit där själv, och dels visste han att vi var där i påskas. Så ja, han fick nöja sig med rätt land...
Bilden är din @fredw
Hamre liften i Duved?
Japp!Kåbdalis?
Snyggt, rännor åt alla håll och kanter!
Jag får trösta mig med att jag hade lite bättre väder när jag var i Puy….Tackar, men man känner ju viss sympati, äntligen en chans att svara rätt på en skidort som han faktiskt besökt!
Önskar jag hade en självtagen bild på det där enorma hus-schabraket i Aime La Plagne att lägga upp för honom att gissa på!Jag minns det ännu, åkte senaste förbi där på 1980-talet nån gång... Återkommer!
... kanske bästa stället för tupptur jag har varit på hittills.
...
Är det en kombination av tupplur och topptur? Låter intressant!![]()
mvh Hr Wisserbesser
Jätterätt! Varsågod!Är det Sönner, Storsnas och Getval?
Bilden överlevde hela 3 min, bra tempo nu. Keep it up!Den vise?
Eller Monviso?
Ska jag tolka ditt svar som att du gissar på Glittertind?
Nej, vi ska högre!Väldigt fin bild! Med lite hjälp av sökmotorer gissar jag på Ruderhofspitze
Det får han gärna göra, bara han håller sig inomhus och utom synhåll för gemene man.
Nej, vi ska fortfarande högre.Jag gissar på Weißseespitze och slänger med lite fredagsmusik...
Hmmm, intressant. 10454 visningar ändå...Jag gissar på Weißseespitze och slänger med lite fredagsmusik...