Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då preciserar jag det med svenska fjällen.Vi får börja nånstans, varför inte i Sverige?
Nej, det er en topp som jag gick på ski opp.Vistdalsheia?
Eller snarare Tjellekleiva kanske…
Fel men nära.Gråkallen?
Fick kolla upp det och det heter Roc d'Enfer och mäter beskedliga 2.244 möh.Jag har ingen aning om vad berget man ser heter men det vet säkert mr pistcarver
Mycket mer!
Haha tyckte det såg ut som nånstans i norden först. Då chansar jag på 1797 m om det är Bormio..Mycket mer!
Ja, det är Cima Bianca skidområdet i Bormio, där man kan åka (om man orkar) 1787 fhm i ett svep!Haha tyckte det såg ut som nånstans i norden först. Då chansar jag på 1797 m om det är Bormio..
Nix det är vid en skidbacke..Bayerns färger där till höger, och till vänster syns några rejäla stolpar som till ett tak över ett utomhustorg?
Kan det vara Flughafen München/Freising?
Stämmer bra vi lunchade i deras ölhall för ett par veckor sedan.Bispingen inne skidbacke/-hall? Snowdome Bispingen?
Läste 1817 m på ett ställe tom.Ja, det är Cima Bianca skidområdet i Bormio, där man kan åka (om man orkar) 1787 fhm i ett svep!
Din tur @MrHotDog !
De där hallarna är roliga! Jag har varit två gånger i Skihalle Bottrop. Tageskarte ca. 80 euro, men, all inclusive, också öl och vin! Aj härregud de där ungdomar från Holland var fulla som kastrullar!Stämmer bra vi lunchade i deras ölhall för ett par veckor sedan. Visa bilaga 32228
Det stämmer. Haha nu ser jag flaggan..Wallander tror att denna by ligger i Italien.![]()