Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Svenska fjällen är fel. Inte så långt ifrån mina andra bilder heller och man kan se en av de topparna i bilden.

Vassfjellet stämmer. Trondheims lokala skidanlägg med bra möjligheter för offpist och toppturer på 500 höjd metrar (på sidan av anlägget). Ofta rätt bra snö då stora delar är i skogen men lutningen varierar.

Gråkallen har också ett litet skidanlägg som sällan är öppet och rätt fina möjlighet för turer men med en fallhöjd på bara 150-200 så blir flera runder.

I vilken skidort är den här bilden tagen från

gissa.jpg

Det var dåligt med gissningar, trodde inte att den här bilden skulle vara speciellt svårt. Är från en rätt känd skidort där man inte kan köra bil byn.

Bayerns färger där till höger, och till vänster syns några rejäla stolpar som till ett tak över ett utomhustorg?
Kan det vara Flughafen München/Freising?

Stämmer bra vi lunchade i deras ölhall för ett par veckor sedan. Visa bilaga 32228
De där hallarna är roliga! Jag har varit två gånger i Skihalle Bottrop. Tageskarte ca. 80 euro, men, all inclusive, också öl och vin! Aj härregud de där ungdomar från Holland var fulla som kastrullar!

Fiskesäsongen nu full on. Jag var i lördags inne en flugfisketävling. Javisst blev jag den sista. Jag fick nog 5 regnbågar under de första 20 minuter, men, efter det, ingenting. Ingenting under 10 timmar! Der där grejet är även dummare och tråkigare än toppturing. Men, om fisket, vad heter tjejen (eller vem är tjejen) i bilden?
Kuva 2 3.jpg

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp