Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Naj naj naj, fel land om du tänker Österrike/Tyskland. Nu är vi i Fransosland.Det är ju Örnnästet!
Inte ens likt Örnnästet faktiskt...Naj naj naj, fel land om du tänker Österrike/Tyskland. Nu är vi i Fransosland.
Precis så ja!Victor-Emmanuel Fort
www.aussois.com
I Gruvbacken, Huså?
naturligtvis! Du, och de flesta andra här inne, har säkert varit där massvis med gånger.Aeroporta della Innsbruck kanske??
Utsikten? Inflygningen säger jag. I synnerhet om man kommer från öster med vinden i ryggen och skall vända runt i dalgången.naturligtvis! Du, och de flesta andra här inne, har säkert varit där massvis med gånger.
för mig var det första gången i vintras. Maffigt att kliva ut ur planet med den utsikten
Richtig.Utsikten? Inflygningen säger jag. I synnerhet om man kommer från öster med vinden i ryggen och skall vända runt i dalgången.
Jag var både besviken och lite lättad att de precis hade öppnat nya flygplatsen första gången jag flög till Hong Kong……Richtig.
Men det slår inte en kvällslandning på den gamla Kai Tak Airport i Hongkong, där man nästan kunde se vad folk hade på tallriken vid kvällsmiddagen när planet svepte ner mellan höghusen. Har gjort en sådan landning där i en 747:a.![]()
Sorry, hade en riktig skitdag igår och blev bara jobb i tankarna, han ju i alla fall google lura @fabianSI Gruvbacken, Huså?
Nä fortsätt vara med o gissa!!Sorry, hade en riktig skitdag igår och blev bara jobb i tankarna, han ju i alla fall google lura @fabianS
Hade snöskoterlunch i Huså i vintras och tog bilden bara för denna tråd, så nu går jag i ide igen...
I Huså utan att åka skidor?? Då har du missat något (särskilt fin skogsåkning vid dump)Sorry, hade en riktig skitdag igår och blev bara jobb i tankarna, han ju i alla fall google lura @fabianS
Hade snöskoterlunch i Huså i vintras och tog bilden bara för denna tråd, så nu går jag i ide igen...
Det må jo være Geléberget?Vad heter berget?
Japp, Mont Gelé i Verbier!!Det må jo være Geléberget?
Livecam - Fontanet - Verbier 4Vallées
Visualisez le monde comme jamais auparavant ! L’application Livecam offre un acc?s sans limite a un réseau de webcams haute résolution produisant des images de 66 millions de pixels.verbier.roundshot.com
Angrer jeg ikke spurte fra hvilken etasje i hvilket hotell er bildet tatt fra.
Jag tänker att det kan bli en kompletteringsuppgift för KL, PC eller SP att sätta tänderna i om de har tråkigt på kontoret idag….Det gikk snabbt - og helt rett
Cime de Caron - Val Thorens - Les 3 Vallees
Angrer jeg ikke spurte fra hvilken etasje i hvilket hotell er bildet tatt fra.
Tilbake til Hawk100
Nae…. inte riktigt…. om jag minns rätt så la jag upp en bild tagen från ett hotellrum i centrala Neustift och frågade efter hotell, vilken våning OCH vilket rumsnummer."Vilket hotell bilden är tagen ifrån" brukar en viss pistkarvare här redan fråga om ibland, ibland med en bild tagen i kvällsmörker, hoppas att han nu inte läser det där med "vilken våning"...![]()
![]()
Warning!Tack @Hawk100 det är en riktigt bra skidort!
Vad står det på skylten som jag kluddat över?
Visa bilaga 32391
Inte riktigt, platsen kan dock förknippas med ett annat djur som har stora tänder och klor...Warning!
No swimming, alligators!![]()
Tack @Hawk100 det är en riktigt bra skidort!
Vad står det på skylten som jag kluddat över?
Visa bilaga 32391
Mata inte Storsjöodjuret…..???