Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Obidos er korrekt.
20 minuter inn fra vestkysten av Portugal - dit mange skandinaver reiser for å surfe - og da vil man helst ha på våtdräkt for Atlanten er kald.
Ja, det är Furkapassvägen i Uri, ner mot Realp och sen Hospental och Andermatt. Även känd från 007. Galenstock, 3586 m, ovanför. Bilden tagen från Gatscholalücke nära Gotthardpasset.Där har jag kört en gång för många år sedan, var en day-trip mellan Zermatt och St Anton.
Är väl Furkapass vägen?
Jag tänkte att det här skulle vara en hyfsat avancerad bildgåta som skulle kunna passa @e18.Mellom de to der kan man skimte en som kanskje er en av de som er over 1500.. Jeg tipper det er Stridfallsnuten på 1520
Är också ganska säker på att Bleikaberg inte syns.Bleikaberg kanske? 1518, sen minus höjden på vägen då, så runt 1515 fhm?
Får räcka som svar.Engelberg
Nej, inte så högt. Och mer centralt i Schweiz.Sanetsch pass?
Där hittade du rätt! Stanserhorn i bakgrunden, där man också kan åka cabrio.Ächerlipass?
Rätt land, men inte Kåbdalis.Kåbdalis?
Nej, inte Norge. Men där tycks de också ha en egen republik. Jag vet inte, hur det verkligen är, jag var där bara för att hämta en pizza...Å då antar jag att Geilo är fel?
Jag har inte godkänt deras självständighet och ser det som en del av Sverige med visst självstyre
Ser ut som Ljungdalen?Yes, tack. Men vilken skidlift är i bilden? Hoppas @STORPOTATEN är ännu ute och cyklar, så hann hinner inte svara.Visa bilaga 32868