Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Såg så välskött och välmående ut, så CH eller LI kändes givet. ;)
Vad heter den här gruppen toppar som sticker upp?
1726836362257.jpeg

Ingen fredagsmusik? Kanske en liten gullig rockvideo från den tid folk pysslade ihop s k shreds… 😉

Ja, slarvigt av mig. Varit på after work. Här då:
Alternativt en jag inte riktigt vågar posta, Destination Calabria. Finns en explicit version av videon och en något mindre explicit… :LOL: You have been warned.

Senast ändrad:
Om Kalles fina höstbild med små hängglaciärer är kvar i morgon så ska jag titta närmare på den då.
Fram till dess lite late Friday night soul feeling….

Alternativt en jag inte riktigt vågar posta, Destination Calabria. Finns en explicit version av videon och en något mindre explicit… :LOL: You have been warned.
Well, jag vågade och fick se en tredjedels skinka och en femtedels tutte. Inte ens med min höga ålder under bältet kommer jag säga det var speciellt explicit. Mer...trevligt. :)

Glärnischmassivet månntro?

Well, jag vågade och fick se en tredjedels skinka och en femtedels tutte. Inte ens med min höga ålder under bältet kommer jag säga det var speciellt explicit. Mer...trevligt. :)

Glärnischmassivet månntro?
Ja, mig stör den inte heller. Men den kanske inte är så PK i vissa kretsar numera? Speciellt inte norr på i Europa. :LOL:

Visst är det Glärnisch som sticker upp, bilden tagen någonstans i utkanterna av Flumserberg.

Din, och rockens, tur @STORPOTATEN 🤘

Om Kalles fina höstbild med små hängglaciärer är kvar i morgon så ska jag titta närmare på den då.
Fram till dess lite late Friday night soul feeling….
Du är ju som en outsinlig källa till sköna soullåtar som jag missade under min uppväxt…!!!👍👍👍
Och videon var ju helt underbar!!!💃🏾🕺🏾
Tänk att allt verkligen var bättre för….
🤩😍🤣😜🤪🫣

Ja, mig stör den inte heller. Men den kanske inte är så PK i vissa kretsar numera? Speciellt inte norr på i Europa. :LOL:

Visst är det Glärnisch som sticker upp, bilden tagen någonstans i utkanterna av Flumserberg.

Din, och rockens, tur @STORPOTATEN 🤘
Precis, tacka vet jag Italienarna, där har de inte hört talas om pk ännu.

Vill minnas jag utlovade ngt knepigare senast, får se vad jag kan hitta på. Återkommer strax.

Ok, kan denna vara klurig? Säkert för vissa, kanske inte så klurig för andra.
Vad heter den här lite småtaggiga profilen?
1726903693925.png

Senast ändrad:
Oj, det var väldigt lite åt nordväst. Jag tänkte ända så långt som till Funäsfjällen, och där som sagt, en väg mellan två välkända "dalar"..
Riktar man kameran på andra sidan vägen ligger ett bergsmassiv med likaledes taggig karaktär. Även om det inte syns så bra på denna bild.
1727020148097.png

Även en blind höna… 😜 Var är bilden tagen?
Visa bilaga 33747
Edit: nästa trend? Tysk schlager-söndag! 😂
Meine Güte…. Deutscher Schlager!😦

Ska du jaga Potätan ut ur forumet?
Han har det redan besvärligt att värja sig mot Soul och Disco Friday och Radio Funkytown och allt som vi bombar på med.:LOL:

Fast jag håller med om att videon var ”sevärd”.;)

Meine Güte…. Deutscher Schlager!😦

Ska du jaga Potätan ut ur forumet?
Han har det redan besvärligt att värja sig mot Soul och Disco Friday och Radio Funkytown och allt som vi bombar på med.:LOL:

Fast jag håller med om att videon var ”sevärd”.;)
Ja, jag vet inte riktigt vad som hänt med Kalle. Han har ju känts som en genuin kvalitets-rocker, men senaste tiden har han skickat ut hemskheter på löpande band här. Kanske något illvilligt virus som satt sig på omdömet? 😦 ;)

Ja, jag vet inte riktigt vad som hänt med Kalle. Han har ju känts som en genuin kvalitets-rocker, men senaste tiden har han skickat ut hemskheter på löpande band här. Kanske något illvilligt virus som satt sig på omdömet? 😦 ;)
Ja, drog på mig något skit som förstörde delar av semestern. 🤧 Ligger efter med bilder på banken pga det, men tar inte det som ursäkt att lägga upp någon bild på en ås i grått väder. ;)
Här som gottgörelse. 🤘

Smalt, och de där "stentänderna" påminner mig om Furkapassvägen. Ibland lyckas de väl öppna till Tiefenbach redan i maj...

Tillbaka
Topp