STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
En annan beach i ett annat hav då, vad heter denna strand?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cala Rambla? Där har det nog aldrig varit någon Storpotat, men däremot på Playa de Portús vilket är korrekt!Wallander såg en något potatislik person vid Cala Rambla/ Playa de Portús?
Nästan. Det är ju grannstranden, men där var vi aldrig.Playa de la Morena?
Är man i närheten av Cartagena och vill ha en lugn strand med fint vatten och nudistdel. Ja då åker man hit.
Bra start! Två av tre!1 Donau
2 Karlskirche
3 Vet i fan men gissar Gipfelkreuz Hochschneeberg
Jag gissar att floden heter Wien….??
Det gick snabbt, var är bänken?
Vissa ställen har man seglat förbi såpass ofta att man känner igen de lätt....Det gick snabbt, var är bänken?Din tur.
Polaren heter Anders Bagge?Då får det bli en sommarbild. Var sitter min kompis?
Visa bilaga 35054
Tar man kort av någon annan anledning?Nu tar vi en bild tagen lördags, bara för att lägga upp här. Var är bilden tagen?
Var är bilden tagen?
Öppna den gärna i full storlek, finns lite ledtrådar där.
Kan vara en ledtråd att den ser ut som den görSka bara putsa glasögonen litet…![]()
Dimmiga bergen???Nu tar vi en bild tagen lördags, bara för att lägga upp här. Var är bilden tagen?
Nej, men nu närmar vi oss.Det är ett screenshot från ett datorspel? Eller en AI-bild? Där finns flera glitches i bilden typ en linje och en svart ”skärva” typ där 3D-modellerna inte går ihop riktigt… Eller möjligen fotat från ett uppslag med veck.
Så svaret på frågan är kanske typ ”hemma hos dig”?
Museum är rätt, testa igenNån sorts naturpanorama på ett museum, kanske Naturhistoriska i Slottskogen?
Yes, precis. Det är i början av "vattens väg".
Heter den Cassana?
Tack @fredw
Bjuder på en färsk bild, vad heter stranden/samhället man ser här? Och vad heter ön?
Visa bilaga 35118
En ledtråd:
Visa bilaga 35119
Precis! Lagom tills jag ska åka hem...Beau Vallon! Ön är Mahé![]()