Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de e klartÄr det Norefjell?
Med tanke på höjden så var det i så fall för långbenta Navis från planeten Pandora, men det var i framtiden det.i gott sällskap?
Nej, det är inte heller rätt.Kanske sån romersk golvvärme man hört om? Hypokaust.
…så man köpte sina måltider från fastfood restauranger precis som idag…
De var romare på den tiden, inte italienare.Tack, kul att se! Fast i Italien är det knappast ”fast food” (de gillar inte sånt) utan kanske snarare den traditionella rosticcerian som är efterföljaren! I en tusenårig levande tradition som så mycket annat i detta härliga land.
Tyckte mig känna igen det från en skridskotur. Men där hade jag fel. Eller vad tusan jag åkte ju skridskor i Saltis. Byter till det.
Tyckte mig känna igen det från en skridskotur. Men där hade jag fel. Eller vad tusan jag åkte ju skridskor i Saltis. Byter till det.
Matterhorn?Aaaah…. det det är så svårt att man blir helt …Matt.![]()
Matterhorn? Naee, bergen är inte tillräckligt spissiga för det.Matterhorn?![]()
Hmm, passande. Skall på kickoff imorgon och förutspår ngt liknande som i videon.Matterhorn? Naee, bergen är inte tillräckligt spissiga för det.
Men om du vill liva upp en sen torsdagskväll inför helgen så har jag receptet för dig!
Har precis kommit hem från firmajulmiddag med flytande tillbehör och kände mig inspirerad att dela med mig av lite festinspirerande stämning till dig.Hmm, passande. Skall på kickoff imorgon och förutspår ngt liknande som i videon.![]()
Vad är ditt svar då? Välj ett.Zermatt? Andermatt? Matsdal??
Bjuder på en låt i alla fall
Ja, visst är det Furkareuss och Andermatt! Kör på @KaitsuHRinner där nere Furkareuss? Om så, Andermatt?