Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Perkele! Nu har du rätt! Hoppas du har kunnat lära också dina elever gilla bra musik. Jag har inte. Det är någots helvetes konstigt, de inte ens gillar rokkenroll! Något tilulilu från tiktok tycks vara fint. Och barnen är i varje fall klokare än vi var i deras ålder.Måste vara Åre. Då jag var sist på den bollen så bjuder jag på en av de bästa låtarna som Sveriges musik scen levererat.
Visst är det Kittel. Bild tagen från husvagnen på campingen. Över till Bultfeber.Liknar Kittel
Men endå inte.
Kan inte alla fall inte begripa vart bilden i så fall e tagen?
Tyvärr lyckas jag inte lära dom vad bra musik är men det är ändå jag som bestämmer vad som spelas på idrotten.Perkele! Nu har du rätt! Hoppas du har kunnat lära också dina elever gilla bra musik. Jag har inte. Det är någots helvetes konstigt, de inte ens gillar rokkenroll! Något tilulilu från tiktok tycks vara fint. Och barnen är i varje fall klokare än vi var i deras ålder.
Hoppas du har kunnat lära också dina elever gilla bra musik. Jag har inte.
Med risk för ett allt för laddat ordval när det kommer till barn, går det inte att grooma de små liven till bra musiksmak?Tyvärr lyckas jag inte lära dom vad bra musik är…
Kontrar med lite julmusik:Jag provar igen att ge nästa bild till någon som identifierar sig som kvinna och ännu inte lagt upp någon bild.
Om ingen nappar så är det fritt fram imorgon 12:00 för någon annan som ännu inte lagt upp någon bild.
Och lördagskvällen rockar vidare
Jag provar igen att ge nästa bild till någon som identifierar sig som kvinna och ännu inte lagt upp någon bild.
Om ingen nappar så är det fritt fram imorgon 12:00 för någon annan som ännu inte lagt upp någon bild.
Återanvänder du bilden, återanvänder väl jag svaret då. Tror jag...Okej
Ingen som ville lägga upp någon bild....
Tror jag har haft precis samma bild innan men orkar inte leta vidare.
Så.
Var är vi nu?
Jevvlar vicken röta jag hade!!Så skönt att tråden rullar vidare igen
Kör på igen, dig lurar man inte så lätt ;-)
Montagnole ?Jevvlar vicken röta jag hade!!
Möt Flarne. Han skall precis köra ett välkänt åk. Som heter vadå?
Visa bilaga 35592
Naj naj.Montagnole ?
I Serre Chvalier alltså...
Jaj jaj. Visst är det Stairway to Heaven i Verbier!Ser de sydliga tänderna och geléberget, men vad heter åket? Han ser helt slut ut, bootat upp Stair way to heaven?
Japp, en liten bowl de flesta inte hittar till. Nås endast via Never Sun, skuggigt och bra.Steinberg?
Fel kontinent.Godahoppsudden?
Får alla svara förresten, eller är det bara för dem som identifierar sig som kanin eller katt eller något annat?![]()
![]()
Kina är både rätt och fel, vilket är en ledtråd i sig.
Haha bra försök! Inser att gissningen baseras på min ledtråd ovan, men det är fel. Den Goa China beach som jag hittar ligger i Indonesien.Goa China beach.