Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NixDent du Geant?
Jag tänkte mig ett annat svar, Grand Jorasses, men inser nu att det är massivet som heter det och att Pointe Walker är toppen längst till vänster så du har helt rätt.Pointe Walker?
Som sagt gissningar kan belönas med ledtrådar eller fler bilder. Du är dock bänkad…Fin men svår bild, kunde nästan vara var som helst…
Som sagt gissningar kan belönas med ledtrådar eller fler bilder. Du är dock bänkad…![]()
Fel land.Jag gissar lite då Hintertux
Ett svar som ”var som helst” är väl inte ett ovarsamt svarsalternativ?Fin men svår bild, kunde nästan vara var som helst…
Ja, där satt den!Jag misstänker att ni är i Vars (Fȯret Blanche) och åker.
Ja onekligen blev det enklare med ledtrådar från olika hållJa, där satt den!
Vars les Claux som tillsammans med grannbyn Risoul bildar skidsystemet La Foret Blanche med 185 km pist.
Bra jobbat Kalle.
Antar att mina ”fubik-kompisar” hjälpte till med en del ledtrådar….
Din tur @KalleBackeus !
Jag hade fått för mig att man till och med ser Bernina själv. Men nu när mästerspanaren inte nämner den toppen blir jag osäker. Massivet är ju hur som helst helt rätt så bollen går över till dig tänker jag (och så får PC ev. korrigera).Hmmm, lite svårt att se exakt här. Rosegg sticker väl upp. Men undrar om inte Zupo också tronar upp ovanför ryggen rakt fram?
Well, jag gissar på Pizzo Zupo?
Svårt att säga. Bernina ligger lite längre bort i massivet, och således inbillar jag mig att toppen inte når upp över de närmre liggande bergen. Men vette tusan.Jag hade fått för mig att man till och med ser Bernina själv. Men nu när mästerspanaren inte nämner den toppen blir jag osäker. Massivet är ju hur som helst helt rätt så bollen går över till dig tänker jag (och så får PC ev. korrigera).
Inte så pjåkigt. Men Zillertal är en dal, och frågan var i vilket skidsystem jag befann mig...Zillertal
Och då är jag mycket nöjd med det svaret, snyggt!Då får jag nog dra till med Eggalm
Jag har redan tänkt ut bildgåtan och ditt svar är….. fel!Då gissar jag Vars på nästa bild!![]()
![]()
Jag tycker att vinnaren ser ut som Benjamin Ingrosso.Trean påminner om Klaus Heidegger men det är en vild gissning…
Jag tycker att vinnaren ser ut som Benjamin Ingrosso.![]()
Tänkte precis skriva att jag aldrig tagit ngn pallplats med skidor under fötterna. Men det stämmer ju inte.Tycker vinnaren ser ut som en ung Storpotat men riktigt så gammal är han nog inte.
Instämmer nu med Killy men har svårt att se honom på en tredjeplats.
Snyggt taget!Jean Claude Killy som trea