Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha det är helt rätt. Man får googla.Fegis-googling ger mount baker
NäSaalbach?
Men i Österrike stämmer va?
Mycket riktigt är det både Österrike och Giggijoch.Men i Österrike stämmer va?
Giggijoch?
Livet i Sölden so far?Mycket riktigt är det både Österrike och Giggijoch.
Ni andra får säga om jag är för petig när jag frågar efter liften?
Annars får det vara din tur Patata Grande om du har något kul på gång
livet i sölden so far är fantastiskt. Liften har jag ingen aning om än så länge
Den kallas för ”the dutch lift”.Jag var iofs litet nyfiken på vad lokalbefolkningen kallar den där liften i förra frågan (vad den nu heter)?
Inversens låter som La Plagne, men där finns ingen sådan stor lift som man ser på bilden här. Dessutom fel land.Drar till med inversens
Nix, fel land. Här är utsikten åt andra hållet, dvs bakåt från liften vi sitter i.Chansar på att närmaste liften är Corviglia till Piz Nair i StMoritz.
Bra minne! Men frågan gällde valfri lift i bilden.....så nu blir det först till kvarn - alle man och kvinnor, till kartan!Betongstolparna få mig att tänka på Sölden och en resa dit i mitten av 90-talet….!!??
Hahaha jäklar tänkte direkt på en viss lift i Sölden men kände inte igen hundra.Bra minne! Men frågan gällde valfri lift i bilden.....så nu blir det först till kvarn - alle man och kvinnor, till kartan!
Och @OliverAa ...känns igen nu?![]()
Det är rejält fel på båda frågorna, tyvärr.Du är 7 km bort ovanför Genèvesjön Visa bilaga 36535
Gissar att Mont Blanc ligger ca 212 km fågelvägen från ditt flygplan. Litet svårt att se exakt vad som finns rakt under planet. Har lagt in litet smygreklam för en viss skidort som ligger i grytan bakom det vita.
Visa bilaga 36536
Bilden ser ut att vara tagen med en kamera från 1880-talet.En bild från det glada 1980-talet. Var?
Bilden ser ut att vara tagen med en kamera från 1880-talet.![]()
![]()
Inte Åredalen alls!”Känns” som Åredalen men får inte riktigt ihop det. Chansar ändå på Duved.
Hooks Hill innan erosionen tog fart????