Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exactemento! Över till SoulRider !Klien Matterhorn?
Hmmm måste nog kolla upp det! Det bor 10 miljoner med italienskt ursprung bara i Sao Paolo i Brasilien… fast alla kanske inte talar italienska.Världens största italienskspråkiga stad utanför Italien.![]()
Det är i alla fall den största japanskspråkiga staden utanför Japan!Hmmm måste nog kolla upp det! Det bor 10 miljoner med italienskt ursprung bara i Sao Paolo i Brasilien… fast alla kanske inte talar italienska.
Av knappt 12 miljoner totalt?Hmmm måste nog kolla upp det! Det bor 10 miljoner med italienskt ursprung bara i Sao Paolo i Brasilien… fast alla kanske inte talar italienska.
Tack, men jag tog morgonpasset istället.Roc Merlet är helt riktigt. Som du är inne på ligger den i en trevlig och lite avsides del av Courchevel.
Bilden och nattpasset till @STORPOTATEN
Av knappt 12 miljoner totalt?Otroligt att de har portugisiska som officiellt språk då (enligt wiki den största portugisiskspråkiga staden i världen).
För att specificera, största med italienska som officiellt språk.
Yes Sir, Barcelonette är det.Barcelonette
Cool stad med massor av Mexikanska influenser bland husen tack vare återvändande utvandrare…..Yes Sir, Barcelonette är det.![]()
Är det välkända(??) Urmiberg du menar?Då tar vi en ort till. Vad heter den vid sjön till vänster i bild?
Visa bilaga 38537
Nej. Ingen skidort, även om bilden är tagen nära ett skidområde. Du är i rätt delar av Schweiz.Är det välkända(??) Urmiberg du menar?
e18 kan få ett poäng för målpassöppet mål men ingen bohl att sparka in
Längre i från. Kom igen nu, ni kan knäcka det!Weesen?
Får nästan intrycket att domaren själv missade att du faktiskt svarat på frågan?Ingenbohl var alltså namnet på Kalles by.
Jag tänkte på Brunnen faktiskt. Men kommunen heter Ingenbohl så kör på.Ingenbohl var alltså namnet på Kalles by.
Vad heter den här byn där man hittar det här bedagade ski- in hotellet?
Ah... det uppenbarar sig först när man har zoomat in tillräckligtJag tänkte på Brunnen faktiskt. Men kommunen heter Ingenbohl...
LimonettoVad heter den här byn där man hittar det här bedagade ski- in hotellet?
Vad heter den här byn där man hittar det här bedagade ski- in hotellet?
Yapp!Ah... det uppenbarar sig först när man har zoomat in tillräckligt
Limonetto
Och här är vyn från andra hållet….Då tar vi en ort till. Vad heter den vid sjön till vänster i bild?
Visa bilaga 38537
Med din track record av besökta skidorter är det ett under att du ibland ändå får in ett rätt svar…Och här är vyn från andra hållet….
(Klart jag inte kunde rätta svaret på Kalles fråga….. Jag har ju varit där!!!)
Vad heter äggliften?
Visa bilaga 38550
Nja, nog finns det många fler skidorter än de dryg 150 jag besökt (hittills!)….. Så jag ger inte upp den här tråden ännu….Med din track record av besökta skidorter är det ett under att du ibland ändå får in ett rätt svar…Kanske finns det en ”gissa bilden” i något forum som du inte alls är intresserad av?
![]()
Plattières I Meribel?Vad heter äggliften?
Visa bilaga 38550
och ändå har du bara besökt max en handfull av de 30 orter som ingår i Scandi PassNja, nog finns det många fler skidorter än de dryg 150 jag besökt (hittills!)….. Så jag ger inte upp den här tråden ännu….![]()
Ja, hittills bara 4 av de 23 (?) skidorter som är med på er hemsida…..och ändå har du bara besökt max en handfull av de 30 orter som ingår i Scandi Pass![]()
Hehe,Ja, hittills bara 4 av de 23 (?) skidorter som är med på er hemsida…..
Grandvalira! Jekla fint därJag tolkar tummen upp från e18 som att min gissning var rätt så här kommer en ny bild.
I vilket skidområde är den tagen?
Visa bilaga 38558
Helt rätt!!Grandvalira! Jekla fint där