Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Passo del TonaleVad stod det till vänster på hjärtat innan jag kladdade över det?
Notera även att någon har klistrat upp en dekal för "Di Blåe" (MFF)!
Visa bilaga 44161
?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Passo del TonaleVad stod det till vänster på hjärtat innan jag kladdade över det?
Notera även att någon har klistrat upp en dekal för "Di Blåe" (MFF)!
Visa bilaga 44161
Stämmer bra det, mitt i Norefjell-systemet. Tillbaka till dig!Fjellheislöypa?
Pista Paradiso, helt korrekt.Paradiso? Fint åk! Som är en del av Alpernas längsta åk från toppen av glaciären till dalen mellan tonale och Ponte di legno.
Flottsbro är helt rätt, din tur @Kalle_LuzernFlottsbro?
Precis, man kan se toppstationen. Bilden tagen ovanför Siviez (Nendaz).Är väl Mt Fort där borta?
Visst är det väl kvitfjell?Vilken tågstation har så här bra ski in- ski out? (Bilden tagen ur tågfönstret, vid stationen)
Visa bilaga 44195
Såklart. Kör påVisst är det väl kvitfjell?
Exakt så är det, över till dig! @STORPOTATENOlperer 1&2
Gefrorene Wand 1&2
?
Ser litet plaskigt ut, är det en aktuell bild?Exakt så är det, över till dig! @STORPOTATEN
Inte korrekt, fel land.Gargellner Köpfe?
Bilden är tagen en förmiddag i juli för några år sedan. Lite plaskigt före var det, men det nog också enligt förväntanSer litet plaskigt ut, är det en aktuell bild?
Edit. Svarar själv, nej det är mer snö där nu enl webcam.
Vilket år?Bilden är tagen en förmiddag i juli för några år sedan. Lite plaskigt före var det, men det nog också enligt förväntan![]()
Kanske! 2023; Åkning ner till Tuxer Fernerhaus men rejält blött i nedersta delen. Kändes som det var på upphällningen med sommaråkning då, och har väl sen dess bara blivit sämre även om de kämpar på.Vilket år?
Kanske var vi där samtidigt.
Senaste året jag var där var 2022 och det var ett skitår på Hintertux.Kanske! 2023; Åkning ner till Tuxer Fernerhaus men rejält blött i nedersta delen. Kändes som det var på upphällningen med sommaråkning då, och har väl sen dess bara blivit sämre även om de kämpar på.
Om jag minns rätt har jag sett flertalet sommarbilder från dig på Hintertux, även längre tillbaka i tiden? I så fall är du ju väl insatt i utvecklingen.
Ciamporino?Jag nöjer mig med en (1) lift, vad heter den?
I Domenico antar jag, nej inte den.Ciamporino?
Bra bra, en gissning. Tack.Dags för en halvgalen gissning i hopp om ledtråd...
Oursière?
Lite kompmusik också.