var finns volcom brallorna? snabb hjälp!

HannesFL

Medlem
Tjennare. i vintras så såg jag på någon internetsida att det fanns volcom brallor som var snygga i olicka färger.. det fans blåa, gröna och en massa mer färger av samma modell. Det jag undrar är om ni vet vart såna brallor finns och köpa nu? för jag minns inte vilcken sida jag såg dom på..

Tacksamm för svar..

Senast ändrad:
det finns ganska många olika volcom brallor, du kommer inte ihåg vad modellen hette?

haha, neej kommer inte ihåg vad den hette. men dom var enfärgade och tror dom kostade under 1000 lappen..

Senast ändrad:
tack.. det kan ha varit sånna. fast förra årets.. Okej nu ändrar jag tråden lite.. har nån något tipps på enfärgade snygga brallor? :D

HannesFL sa:
tack.. det kan ha varit sånna. fast förra årets.. Okej nu ändrar jag tråden lite.. har nån något tipps på enfärgade snygga brallor? :D
smaksak.. men om jag skulle välja skulle jag lätt köpa dom rödbruna volcom brallorna!

HannesFL sa:
90% av alla skidbrallor är ju enfärgade så det är bara att kolla på typ boardstore, nocomply, skistore, top12, junkyard m.m.m.m. är ju som sagt en smaksak..

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp