värsta som hänt på er skola

LPP-apan

Ny medlem
Säg vad det värsta som hänt på er skola, tex stinbomber, bränder osv
länka gärna youtube klipp elelr typ aftonbladet länkar om händelsen

I min skola så sågade träslöjdsläraren av sig sitt finger(inte med mening) och stoppade in fingret i munnen. (min syrra var på den lektionen)

smakar kanske gott? med ett varmkorvsbröd och lite ketchup och senap;)
på vår skola fick vi en stinkbomb i vårt klassrum och sen så drog en från skolan för att hoppa från en bro, och en skulle hoppa från skoltaket med, men ingen av de gjorde det, sen så året före jag började så skar en elev upp handlederna på toan, sen förra året blev en misshandlad så ambulansen fick hämta han och han fick ha stödkrage och sånt;) värsta som hänt mig var då jag fick fara och sy för att jag skar upp fingret:)

Det har inte hänt så mkt alls faktiskt. Det enda som hänt var när någon tankspridd elev satte eld i papperskorgen, den elden släcktes snabbt.

på våran skola var det någon blatte som som fick en cigg. men det var lite finare grejer i det så hon fick 200 i puls och ambulans till akuten ;) haha

händer inte ett skit på vår skola :s . hahadet enda lite större som har hänt medans jag har gått där är väl typ att nån satte eld på toaletten^^ men såklart var jag sjuk den dagen -..-

Mellan 1-3 gånger i veckan lade folk surströmming i ventilationen på skolan så lukten sprutades in i klassrummen. Det var kul dom 2 första gångerna men sen blev det bara jobbigt. Vid ett flertal tillfälle har jag blivit omkörd av en moped inne i uppehållsrummet på skolan. Folk satte stop i vattenkranar och spolade hela helger vilket medförde att golvet på övervåningen höll på att rasa ner på 1a plan. När GB kom och lämnade glass fick dom räkna med hit n runs då folk fick med sig oväntade mängder glass från bilarna. Vatten krigen behöver knappt nämnas för dte var sjukt roligt. Fram tills en gravid lärare halkad ei vattnet och ramlade ner frö en trappa. Och fyrverkerierna som folk smällde i skolan var aockså roligt fram tills min polare fick tinitus av en raket i uppehållsrummet.

jadu, de har hänt massa saker i min skola. polisen har kommit ibland :p men det roligaste alla "coola" grabbar i min skola har gjort var nog när dom äggade rektorn! :D

v-larsson sa:
Simonski sa:
haha
klassens tuttlisa sög av 2 för en 10kr och cigg sen anmälde hon det för grupp rape.

detta hände då jag gick i 7e klass och det va på ekilla skolan i sigtuna kommun

sen va det typ gäng bråk mellan skolorna i kommunen :P
hitta nå länk till de http://www.sr.se/Stockholm/nyheter/...riodStart=2007-03-26&Period=2&Artikel=1279228

detta va då ett tag sen men då gick man där haha
Hahaha fyfan vilket svucko hon måste vara.
HAHA jo hon böt skola och fick samma ryckte där.. hahaha

Uppeldade skolmöbler, så som soffor, bänkar, stolar m.m, yxkastning på väggar, sönder hoppade tak, folk som säljer/smugglar sprit, knark, inbrott, alldeles för många falska brandalarm. Vattenkrig med brandsläckarna.

Detta är bara en bråkdel av saker som hänt under tiden !?:O

//S

Senast ändrad:
Det var en bilbomb brevid min skola!
Vi fick ligga på marken i ett klassrum för om desarmeingen skulle misslyckas så skulle alla rutor sprängas in :O
De var till och med tvungna att köra viktigt meddelande larm i i hela uppsala

På min nya skola var det inbrott, och de hittade tomburkar och weed i slöjdsalen.
Jag skulle precis gå in i klassrummet då :)
Kan skriva mer :)

nHamberg sa:

I min skola så sågade träslöjdsläraren av sig sitt finger(inte med mening) och stoppade in fingret i munnen. (min syrra var på den lektionen)
haha, går du i grimsta? :P

fenox92 sa:
nHamberg sa:

yes, inte längre, ska börja 1:an nu
gjorde du det också?

massa folk som kom ibland och skulle slåss (myck folk :P) sen raketer i toaletterna. 2 snubbar sket i handfat på 2 toaletter :S sen massa annat skit

sen såklart stora snöbolls krig innomhus :D

Senast ändrad:
hahahahha den här " två snubbar sket i handfat på 2 toer"
hahahha förmodligen de skönaste ja hört!! hahaha fyfan va rätt!!

PÅ en lektion komme 50 cent in dödade alla i klassrummet förutom mig.
ne fan ja tror INGET har hänt under dessa 3 år...

nHamberg sa:
fenox92 sa:
nHamberg sa:

yes, inte längre, ska börja 1:an nu
gjorde du det också?
japp, var i salen bredvid när det hände :P

eldade möbler.. klotter, saxkastning, ja massvis ids inte säga allt.. men har då vart med i tidningen många ggr i år..

Tillbaka
Topp