E
E-SundberG
Guest
värsta som hänt på er skola
faan lukta ollon från fläktarna,fisk och stinlbomber från fläktarna:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HAHA!.. skön kille! :PJ-Niemi sa:En gång innan jag gick in på gympan så skicka jag ett sms till en av min brors "moppekompis" och skrev att polisen var och kollade moppar sen så när jag kom ut från gympan så körde det moppar överallt och typ halva skolan var ute vid moppeparkeringen haha och polisen hade inte ens kört förbi![]()
Går du också på vibacke?Railson sa:PÅ en lektion komme 50 cent in dödade alla i klassrummet förutom mig.
visst blev killen som åkte till sjukhuset anmäld för misshandel;Pmartindahmartin sa:smakar kanske gott? med ett varmkorvsbröd och lite ketchup och senap
på vår skola fick vi en stinkbomb i vårt klassrum och sen så drog en från skolan för att hoppa från en bro, och en skulle hoppa från skoltaket med, men ingen av de gjorde det, sen så året före jag började så skar en elev upp handlederna på toan, sen förra året blev en misshandlad så ambulansen fick hämta han och han fick ha stödkrage och såntvärsta som hänt mig var då jag fick fara och sy för att jag skar upp fingret
![]()
haha tror detKasperT sa:visst blev killen som åkte till sjukhuset anmäld för misshandel;Pmartindahmartin sa:smakar kanske gott? med ett varmkorvsbröd och lite ketchup och senap
på vår skola fick vi en stinkbomb i vårt klassrum och sen så drog en från skolan för att hoppa från en bro, och en skulle hoppa från skoltaket med, men ingen av de gjorde det, sen så året före jag började så skar en elev upp handlederna på toan, sen förra året blev en misshandlad så ambulansen fick hämta han och han fick ha stödkrage och såntvärsta som hänt mig var då jag fick fara och sy för att jag skar upp fingret
![]()