värsta som hänt på er skola

faan lukta ollon från fläktarna,fisk och stinlbomber från fläktarna:D

J-Niemi sa:
En gång innan jag gick in på gympan så skicka jag ett sms till en av min brors "moppekompis" och skrev att polisen var och kollade moppar sen så när jag kom ut från gympan så körde det moppar överallt och typ halva skolan var ute vid moppeparkeringen haha och polisen hade inte ens kört förbi :)
HAHA!.. skön kille! :P

martindahmartin sa:
smakar kanske gott? med ett varmkorvsbröd och lite ketchup och senap;)
på vår skola fick vi en stinkbomb i vårt klassrum och sen så drog en från skolan för att hoppa från en bro, och en skulle hoppa från skoltaket med, men ingen av de gjorde det, sen så året före jag började så skar en elev upp handlederna på toan, sen förra året blev en misshandlad så ambulansen fick hämta han och han fick ha stödkrage och sånt;) värsta som hänt mig var då jag fick fara och sy för att jag skar upp fingret:)
visst blev killen som åkte till sjukhuset anmäld för misshandel;P

haha rolig tråd! en slöjd lärare på min skola sågade av en elevs keps i bandsågen för att han vägrade ta av sig den. sen har vissa dragit lite smällare i kappahallen och moppar kan komma och sladda lite.

Någon galen dansk tog med sig ett samurajsvärd och fick något hjärnsläpp och hotade alla på hela skolan att döda dem.
Festlig kille då det var ett trubbigt samurajsvärd.
Sedan har vi lagt lite fisk i ventilationen, och inga småfiskar utan typ 4:a-kilos gäddor och sådär, det luktade inte gott efter någon vecka.
Stängde även av all el på skolan någongång så de fick slänga all mjölk och liknande i köket då det var på ett lov och ingen fattade någonting.
Så där gick skolan back på typ 20000 kr på diverse skit i kylskåpen.
Sen så har det varit lite krig med lysrör och lite catfight och allmän förstörelse.
Det har även kommit in en liten C4:a i biblioteket när där satt ett antal människor.
Vilken jävla smäll.
Riktigt kul!

Senast ändrad:
KasperT sa:
martindahmartin sa:
smakar kanske gott? med ett varmkorvsbröd och lite ketchup och senap;)
på vår skola fick vi en stinkbomb i vårt klassrum och sen så drog en från skolan för att hoppa från en bro, och en skulle hoppa från skoltaket med, men ingen av de gjorde det, sen så året före jag började så skar en elev upp handlederna på toan, sen förra året blev en misshandlad så ambulansen fick hämta han och han fick ha stödkrage och sånt;) värsta som hänt mig var då jag fick fara och sy för att jag skar upp fingret:)
visst blev killen som åkte till sjukhuset anmäld för misshandel;P
haha tror det

hmm inte så spännande :/ vi och en annan skola typ 2-300m bort har alltid snöbollskrig. Förra året bröt en näsan, i år har en brutit nyckelbenet och en annan har blivit misshandlad av en lärare (flera knytnävsslag i ansiktet) läraren drogs sen ner på marken så elever kunde sparka snö på honom :P

Tillbaka
Topp