Vem är STÖRST?

Vem är STÖRST?
men era freaks. det handlar inte om vem som ni tycker är bäst eller har snyggast stil, det handlar om vem som är störst inom sin sport, alltså den som är mest känd för allmänheten. ett tv-program ska locka så många tittare som möjligt och om det handlar om t ex mika edin, andreas wiig osv så får det inte alls lika många tittare som om det handlar om tony hawk o shaun white.

skate - tony hawk är lätt störst. jag säger inte att han är bäst eller så men det finns ingen kändare skatare. kanske för er som är insatta i sporten, men absolut inte för allmmänheten. hans namn är kanske det största namnet inom extremsport i hela världen.

snowboard - shaun white eller terje. svårt o säga, terje är en levande legend, men shaun white är ändå otroligt känd på grund av sina x-games guld och blev ännu kändare genom sitt os-guld. så jag säger nog white.

surf - kelly slater. utan tvekan. kan inte mycket om surf, men jag vet vem kelly slater är. han är störst där.

hoppas det hjälpte lite i alla fall.

simma lugnt.

Senast ändrad:
Vem är STÖRST?
1. Stacy Peralta (Utan han, inget Tony Hawk )
2. Shaun White
3. Kelly Slater

Vem är STÖRST?
Verkar som att få här har fattat att den är den STÖRSTA han är ute efter. Inte BÄSTA.

Edit:
Huggybear sa:
men era freaks. det handlar inte om vem som ni tycker är bäst eller har snyggast stil, det handlar om vem som är störst inom sin sport, alltså den som är mest känd för allmänheten. ett tv-program ska locka så många tittare som möjligt och om det handlar om t ex mika edin, andreas wiig osv så får det inte alls lika många tittare som om det handlar om tony hawk o shaun white.

skate - tony hawk är lätt störst. jag säger inte att han är bäst eller så men det finns ingen kändare skatare. kanske för er som är insatta i sporten, men absolut inte för allmmänheten. hans namn är kanske det största namnet inom extremsport i hela världen.

snowboard - shaun white eller terje. svårt o säga, terje är en levande legend, men shaun white är ändå otroligt känd på grund av sina x-games guld och blev ännu kändare genom sitt os-guld. så jag säger nog white.

surf - kelly slater. utan tvekan. kan inte mycket om surf, men jag vet vem kelly slater är. han är störst där.

hoppas det hjälpte lite i alla fall.

simma lugnt.
Precis!

Senast redigerad av en moderator:
Vem är STÖRST?
ErikAndersson sa:
LeoC sa:
RYAN SHECKLER PÅ SK8
ryan är född 1989 och vinner nu alla tävlingar han ställer upp i!
Till och med Shaun slår Ryan i ramp ! så kung är han inte.
om du menar shaun white så är det väll knappast "till och med" ? du kan ju inte säga att shaun white är dålig i vert, vet inte om han satt det än, men han var nära på 1080. så det är inte fy skam att va sämre än honom.

Vem är STÖRST?
hur kan ni nämna bam? han är ingen överjävlig dskatare han gör sej bara känd på att behandla sina föräldrar som skit, tony haw är störst alla kategorier inom skate men rodney är grymmast.

Vem är STÖRST?
Inom snow och skate har alla de stora redan nämnts. Inom surfing är självklart slater störst med sina 8 VM titlar men om man skall se till målgruppen 14-15 åringar skulle jag säga att Taj Burrows är den största. Killen har mer "rockstar" atttityd och surfar mer new school med aerials som tilltalar kidsen. Utomlands säljer ju hans filmer och böcker osv. sjuuukt mycket... Lycka till med programmet!

Vem är STÖRST?
Skate: Eric Koston
Snowboard: Shaun White
Surf: Kelly Slater knäcker rätt gött ! men Guden inom surfingen är ju lätt Robbie naish

Tillbaka
Topp