Vem har snurrat mest?

• Trådstartare Trådstartare skiiier
  • Start datum Start datum
Vem har snurrat mest?
men va fan..ja kan ju 180!!! å de e ju coolt tror att ja leder denna tävling..å ja kan ett nytt trick oxå..ja kallar de för cork 90..90 graders rotation corkat..man landar på axeln typ..men så ska de va..de första tricket där en vurp ingår..:P ja ska tävla på en stoooor tävling å göra de..fan va kommer vinna..fan jon olsson van ju med sitt egna trick så varför kan inte jag? hahahahahahahahahaha

Vem har snurrat mest?
Andre_Olofsson: Jag bröt armen förra året när jag gjorde en bio 90. Va visserligen inte meningen men nog borde man vinna tävlingar på det.

Eller varför inte d-spin 0 ?

Senast ändrad:
Vem har snurrat mest?
Hörni jag har hört att Henrik Harlaut gjorde sw 1440 på JOI 2006!

Orka bry sig om vad alla andra gör ? Man åker skidor för att det är kul, rätta mig om jag har fel. Visst det är en bonus att man kan ha det som jobb och få pengar för det man gör... Det skulle vara skitkul! själv bekymrar jag mig över att vi bara har ett 10 m "bigjump" med en så kallad "puckelpist" till landning. Får ta och styra upp det till sommaren, grunden alltså för alla som inte förstod det.

God jul!

Vem har snurrat mest?
ingen som drar 90 graders zerospin. dvs kör full fart in i ett hopp. bromsa som fan innan kicken glid upp över kicken på tvären och bumsa ner på platten från kicken.
Har inte satt den själv, men såg en grymm dansk kille som satte den. Han la till och med på en safetygrab...jag menar. sicken Kille!

90 zerospin safety e framtiden!

man skall helt göra ett så stort spår i kicken som möjligt.

Vem har snurrat mest?
men tj har inte freeride och alla har fattat att han gjort det.
och henke har gjort sw 1440 som alla redan sagt så då behöver det inte nämnas och det behöver heller itne nämnas att han gjort 1260 då det är mindre änn 1440,

Vem har snurrat mest?
ja henrik h gjorde cab 14 på JOI men den va fan inte snygg, TJs cab 14 på US open däremot
var faktiskt snygg också.
sen tror jag det finns nå japaner som lagt ett par 1800 så...

Vem har snurrat mest?
haha sicken ovärd tråd när alla redan innan vet att

Tj shiller har gjort 1440
Henric Harlaut har gjort 1440

så inget mer o säga

peace

Vem har snurrat mest?
har hört att jag satt dubbel kangaroo på JOI, har även hört att H.Harlaut drog en kritisk 1340 in i en fjällbjörk på US open.....

Vem har snurrat mest?
hehe TJ har tydligen satt många 1440 eftersom alla mst nämna d*
själv sätter ja 720.. men ja tycker hur mycke man snurrar inte spelar så stor roll, en säker 180 kan va mkt snyggare än en sprattlig 1080, själv älskar ja 540 för d är lagom fart på snurren*..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp