nähä?Erikkkk sa:tj schiller drog switch 14 på Us Open
men han är ju inte medlem på freeride..Tobias_L sa:såg någon som gjorde 1800 på newschoolers
haha =)puderreven sa:Stog å snurra i en kvart, fy fan va yr jag blev!
Du har rätt, och här är dom http://newschoolers.com/web/content/videos/id/91327/cat/all/search_string/1800/Tobias_L sa:såg någon som gjorde 1800 på newschoolers
JO exaktpalo sa:jag snurrar ju sw12 på skidor
och på matta snurrar jag 18
och på marken snurrar jag 9...
HARLORT ?BigAir sa:Som övertexten lyder så ska dom ha en freeride.nu
Både Henrik Harlort och Jon Olsson har freeride, och Jon har ju ialafall dragit switch 1080, nån mer på freeride som snurrat mer än 1080 och dessutom switch?
Tror inte det finns allt för många..
henrik harlaut?NightmareZ sa:HARLORT ?BigAir sa:Som övertexten lyder så ska dom ha en freeride.nu
Både Henrik Harlort och Jon Olsson har freeride, och Jon har ju ialafall dragit switch 1080, nån mer på freeride som snurrat mer än 1080 och dessutom switch?
Tror inte det finns allt för många..
cleant mathew! inte allt för många som drar sw 12Mathew sa:Jag har dragit switch 1260.
kolla vad han som skrev ovanför dig länkadeSazze sa:Ligger ett filmklipp ute där en kille gör 1620 cork! tyckte det var fett mycket. dock vet jag inte om han har snurrat mest.
Är ganska säker på att regular 1440 är fler varv än sw 1260. Men som sagt, på newschoolers kkörde nån 1800 på en film. Det är det mesta jag sett eller hört talas om.pizzaaugust sa:henke harlaut har gjort sw 1260
Ad4mtr4pp sa:kolla in dehär:finns redan uppe:P