Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha .. finns folk till allt!NightmareZ sa:HARLORT ?BigAir sa:Som övertexten lyder så ska dom ha en freeride.nu
Både Henrik Harlort och Jon Olsson har freeride, och Jon har ju ialafall dragit switch 1080, nån mer på freeride som snurrat mer än 1080 och dessutom switch?
Tror inte det finns allt för många..
haha, mm säkertreedbull sa:1800 :p
Ska det vara så jäkla svårt att läsa en mening? =/vem har snurrat mest här på freeride?
reedbull sa:1800 :p
Jävligt innehållsrika inlägg där grabbar!Ma1msten sa:
Hahahaa ... En mening va för mycket för denna grabben :D hahahaRailson sa:äre va man själv ha satt lr va man sett nån anna göra ?
de mästa ja ha snurra de var inte se songen som nyss var utan ssessongen för de då klara ja 900. å de märta ja har sett nån anna snurra på film är 1800
Men att du ens orkar tjata så mkt över lite trams, ifall du tycker att "småglina" ska växa upp så sätt ett exempel och gör det själv !linder sa:Helvete! Jag vet varför inte jag hänger här så mycket iaf. Bara massa småglin som inte kan läsa? Om trådskaparen skriver EN mening, och ni inte kan läsa den så är det ju jävligt dåligt.
Sjukt många som skriver massa onödigt.
Sen är det minst lika många som skriver att TJ gjort det och det, att någon japan har hoppat så mycket osv...
MEN VAD FAN HAR DET FÖR RELEVANS I DENNA TRÅDEN?
Ska det vara så jäkla svårt att läsa en mening? =/vem har snurrat mest här på freeride?
reedbull sa:1800 :pJävligt innehållsrika inlägg där grabbar!Ma1msten sa:
Men vad heter användaren här på freeride som har snurrat 5 varv?
Hahahaa ... En mening va för mycket för denna grabben :D hahahaRailson sa:äre va man själv ha satt lr va man sett nån anna göra ?
de mästa ja ha snurra de var inte se songen som nyss var utan ssessongen för de då klara ja 900. å de märta ja har sett nån anna snurra på film är 1800
Och hur fan kommer det sig att ingen moderator har låst tråden? Den har ju fan funnits sen Mars 2006... Finns det ingen under den tiden som har svarat rätt? eller är denna till för förbyggande syfte om nu någon skulle snurra mer än HH?
Lite trams? När du lägger upp det så, så ska jag fan citera dom enda vettiga inläggen i denna tråden!Kim_aangh sa:Men att du ens orkar tjata så mkt över lite trams, ifall du tycker att "småglina" ska växa upp så sätt ett exempel och gör det själv !
skiiier sa:som rubriken lyder vem har snurrat mest här på freeride?
pizzaaugust sa:henke harlaut har gjort sw 1260
BigAir sa:Som övertexten lyder så ska dom ha en freeride.nu
Både Henrik Harlort och Jon Olsson har freeride, och Jon har ju ialafall dragit switch 1080, nån mer på freeride som snurrat mer än 1080 och dessutom switch?
Tror inte det finns allt för många..
Hellyeah! 3 seriösa svar på en 7 sidor lång tråd!thom8 sa:walfridsson: ja nu var det ju så att frågan var vem som har snurrat mest här på freeride, vad jag vet så har inte schiller freeride.. men isf tror jag det lätt måste vara henrik harlaut som också satt sw 1440.
Mekan sa:Haha, Grymt alltså! Väldigt "passande" musik också!