Vem kan lära mig? Ska jag lära mig själv? elr...?

• Trådstartare Trådstartare FannySelmersson
  • Start datum Start datum
F

FannySelmersson

Guest
Hej! Jo, jag skulle så himla gärna vilja lära mig trick med skidor/twintips. Men jag bor i ett samhälle med ca 3500pers. Jag är nästan ensam tjej med att lära sig. har en kompis, Men jag tror inte hon är så intresserad. Vilka kan lära mig? Visst det finns en massa killar som åker ( från tex min klass ) Men dom kan väldigt mycket. Så dom skulle nog inte vilja lära mig. Som inte kan något. Jo frontflip på studsmatta... xD Haha men vet ni vad jag ska göra? Ska jag lära mig själv? eller...? :D

Kolla mycket trick-tips, börja hänga med snubbarna från din klass i backen och fråga om tips och grejer.
Det är så jag har lärt mig iaf. Känn inga gränser, alla har sina olika sätt och våga ta kontakt med folk i parken och skaffa ett skönt umgänge som vill hjälpa dig och ge dig ordentliga råd.

Kolla in detta först det material som är gratis, jag länkar bara till det som är gratis.

Först vett o etikett o säkerhet i parken.

sen

lite om utrustning

och sen lite nybörjarövningar för fart, uthopp och landning

och om du endast vill lära dig att åka på rails o boxar så kan du först testa på att hasa dig nerför en backe sidledes så att du fattar hur du ska luta dig när du väl ska åka på rails o boxar.

Tjena ! Åk med mig imorgon så lär jag dig ! Om du vill men ja du måste köpa twintips ! fast det går med skidor men inte typ 180 ! :D

Hhe tack! :)
Har snackat med en kille som typ kanske skulle hjälpa mig lite tro jag...? hur de nu blev. så vi får HOPPAS att jag kanske så småningom kan lägga upp nån video, elr bilder? ;)

Hahaa njaa. då kommer de å hugga xD
Jaao De kan ja väl. Men visst kan gabbi hänga med? ;)

magnusericsson sa:
Kolla mycket trick-tips, börja hänga med snubbarna från din klass i backen och fråga om tips och grejer.
Det är så jag har lärt mig iaf. Känn inga gränser, alla har sina olika sätt och våga ta kontakt med folk i parken och skaffa ett skönt umgänge som vill hjälpa dig och ge dig ordentliga råd.
Följ mig och mina kompisar på alexxtwintipspro.blogg.se kommer lägga upp filmer och bilder följ mig också på youtube på Kepsen11

Dra till backen, häng med dom som är i backen, var positiv. Och om du vill utvecklas snabbt & mycket - åk ALLTID med folk som är bättre än dig själv. :)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp