Vertikal

Vertikal
Småläste nya numret idag och jag gillar den. Bra variation, fina bilder m.m. Kanske lite väl likt Brant men konkurrens...

Sparkar rumpa med Åka Skidor trots att de senaste ÅS hållit lite klass, dock enbart pga Tobbe Termos Kanada-reportage. Deras skidtest tycker jag är helt pinsamt.

Senast ändrad:
Vertikal
aha. visste inte vad Vertikal var.
lol, kanske ska förklara lite för oss som inte läser sånt?

Vertikal
jag tycker snarare att det är skönt med en tidning som det inte är bara massa jibbing i.
ska plocka en vertikal de första jag gör imorgon.

Vertikal
Nja. Den är oki men fick inte det där skidsuget som jag fick när jag läste ÅS. Trodde den skulle vara bättre. Att det inte kommer att bli jibbing i den är positivt. Är ju ett "freeride" magasin. Lite besviken på prylsidorna. Ingen info alls om grejorna eller så :(

Undrar hur mycket de gick back på första numret, Knappt några annonser och många medarbetare och billig var den. Ska bli intressant att se uppföljningen.

//H

Vertikal
Varför fick du ett skidsug av ÅS(na) då Hans, Tobbes reportage antar jag =), och inte skidtestet?

Vilken info är det du saknar Hans? Att Oakley Stockholm kommer vara vinterns populäraste gogglar (läs accesoar) på Hotell Diplomat, Sturecompagniet samt Täby centrum?

Senast ändrad:
Vertikal
Skön inriktning för oss som gillar annan åkning (och läsning) än Åre......
Håller med Lima-ko om ÅS skidtest! Trist att de fyller ut tre fyra nummer med ointressant läsning som inte ger något...
Hoppas Vertikal skriver mer om små spännande orter i Europa för dem som vill testa något nytt... Forna Jugoslavien och Tejeckoslovakien tex lär ju kunna bjuda på mycket spännande!!!
//H

Vertikal
Precis Hawk100.
Det är ju inte direkt någon överraskning vad som kommer i ÅS. Först 3-4 nummer med högst personliga åsikter om skidor. Sen den Svenska skidortsguiden (som för övrigt går att hitta på de flesta respektive orters egna hemsidor).

Oskolad men kraftfull åkstil, betyder det att man åker rakt ner och kantar 1 sekund i fallinjen per sväng eller vad?
Ska ett skidtest som ÅS ge något överhuvudtaget tycker jag de måste...
#vara fler teståkare och även samma för alla kategorier skidor.
#man få veta vad de gör för svängar, hur underlaget är m.m. när de gör sina uttalanden.

Allra bäst vore om man fick se film när de testade skidorna så man förstår vad de grundar sina, ibland helt skeva, upplevelser på.

Senast ändrad:
Vertikal
mycket bra, tyckte jag. åka skidor har ju tappat lite, jag är böjd att hålla med lima-ko. recensionerna ger absolut ingenting, väldigt bristfälliga kommentarer och omdömen tycker jag. vertikal däremot ger mig mycket åkarglädje, bilderna i det senaste numret var riktigt inspirerande!

Vertikal
Info? Inköps ställen, mer info om prylarna. Typ om piepsen.

Skidtesten i Vertikal var ju inte bättre än i ÅS eller? Fri Flyt har skidtest som är bra. Sen så tror jag inte du kan göra en skidtest så att alla blir nöjda. Tror det mest är en riktlinje. Känner flera olika av teståkarna som jag vet är riktigt duktiga åkare. Men som sagt. tycker de flesta skidtesterna är kassa.

Blir kul att se nästa numret.

Sen att de har tagit in nåt av Tstyle är humor ;)

//H

Tillbaka
Topp