Vilka in-ear hörlurar rekomenderas?

rasmusta

Medlem
Söker hörlurar som sitter i örat och inte ramlar ur när man rör sig.
Dom får gärna kännas bättre i örat än att ha bättre kvalite i ljud.
Priset har ingen större betydelse. Ge gärna några förslag på vad det finns att välja på.
Jag har en RED Hifi hjälm från 04(enligt lappen i hjämen), finns det speciella hörlurar till den?

mvh

jonathan_chips sa:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=42380

Dom överlägset mest prisvärda in-ear lurarna, finns inga som är i närheten av att vara lika prisvärda. Säg gärna emot mig...
Skulle avråda alla i hela världen från att köpa dom där, nog för att det är riktigt skönt ljud och bra pris (finns för 130 på coop), men jag tror jag är inne på mitt 6:e par som har gått sönder nu. Det som har hänt för mig är att ena luren börjar låta mycket lägre än den andra och det är riktigt jävla störande. Har dessutom tappat bort kvittot nu så jag kan inte byta skiten...

Gudrunnator sa:
jonathan_chips sa:

Dom överlägset mest prisvärda in-ear lurarna, finns inga som är i närheten av att vara lika prisvärda. Säg gärna emot mig...
Skulle avråda alla i hela världen från att köpa dom där, nog för att det är riktigt skönt ljud och bra pris (finns för 130 på coop), men jag tror jag är inne på mitt 6:e par som har gått sönder nu. Det som har hänt för mig är att ena luren börjar låta mycket lägre än den andra och det är riktigt jävla störande. Har dessutom tappat bort kvittot nu så jag kan inte byta skiten...
Mina gick precis också sönder... aja har kvar kvittor så det är väl bara att hämta ut ett nya..

Jag har nog haft de flesta In Ear på marknanden; Koss, Creative, Sony, Philips, Skullcandy, Senheizer, AKG med mååånga fler!

Jag har haft flertalet par av samma märke dessutom så jag har ganska bra koll på de:)

Koss och Skullcandy är överlägset sämst kvalitetsmässigt och ljudmässigt!(går sönder på ett par veckor, har haft över 5 par så det är inte en engångsotur)
Philips och Sonys var helt OK (går sönder på ca 2 månader)
Creative var riktigt bra men kvaliten var bara OK (går sönder på 2-4 månader)
Senheizer har BRA ljud och BRA kvalitet (håller över ett halvår)
AKG är nog det bästa jag haft hittils! (har hållt skitbra, har de fortfarande)

Jag lyssnar sjukt mycket på musik så jag sliter ut lurarna fort som satan

Senast ändrad:
brunan sa:
Gudrunnator sa:
jonathan_chips sa:

Mina gick precis också sönder... aja har kvar kvittor så det är väl bara att hämta ut ett nya..
wierd, har inte hänt mig eller de jag känner som har dom och använt dom typ varje dag i 2 år+.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp