P
paddnacke
Guest
vilken märke kräver minst? [ SPONS ]
låter lite skumt ja..rasmus_hammar sa:öööh hur har du fått för dig att oakley är lättast???Palovaara sa:jag har hört från vissa att k2 och oakley är lättast..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
låter lite skumt ja..rasmus_hammar sa:öööh hur har du fått för dig att oakley är lättast???Palovaara sa:jag har hört från vissa att k2 och oakley är lättast..
Hihi bara att fejka tatuering så fort man behöver pengar:DHeLium sa:Tips på spons?
Gör som min polare (jävla idiot), tatuera en extremt ful quicksilver-logga på bröstet för 700:-. Han skickade in en bild på den till quicksilver och fick 500 spänn. XD
Skitbra, kolla med morsan först bara...
inte fundera det var ju skumt att jag fick det idag..Utter sa:För det första så har du fel inställning. Sponsring handlar om mycket mer än att visa upp produkterna i tävlingar. Mediaexponering, hur du är med mer är minst lika viktigt som tävlingsresultat.
Träna, jobba (fota/filma) och visa upp dig så kommer det till slut. Herregud, du är bara 12-13år och ska inte ens fundera över sånt, ha kul i backen istället så ordnar det sig om du är duktig nog.
Det där kan väll inte stämma, att betala fast man e sponsrad. I så fall får jag ju räkna mig som sponsrad då mina skidor kommer direkt från K2 för ett mycket bra pris. Nä för att räknas som spons måste det väll ändå vara gratis.Limp sa:e du bra? du måste ju fortfarande förmodligen betala för grejerna även om du blir sponsrad, men de blir lite billigare o du måste ha deras grejer o inget annat
Vad händer då? Hår på könet? Kan man inte få spons då?skidnarkoman sa:Bl a pga vad som brukar hända i puberten så sponsrar få företag så unga åkare.
jävlar! ja som alltid har drömt om att bli sponsrad! eller ä de fusk om man rakar bort det?Dustbin_Dan sa:Vad händer då? Hår på könet? Kan man inte få spons då?skidnarkoman sa:Bl a pga vad som brukar hända i puberten så sponsrar få företag så unga åkare.
va? det är ju dom bästa märkena som finns eller bland dom bästa.. det borde ju vara lättare att få spons av t ex: extrem eller nått kanske.Palovaara sa:jag har hört från vissa att k2 och oakley är lättast..
daaaaah, han kanske inte hade när han gjorde inlägget.Ewasx sa:han har ju redan spons??!
Du kanske inte har kul i backen men det där var det roligaste jag har läst.Hjalle_S sa:Tycker nästan att det är lite press med detta att du MÅSTE HA KUL!! DU MÅSTE VARA UTE I BACKEN MED POLARNA själv så behöver jag nästan spons för att kunna vara ute och åka och ha kul med polarna, alla har inte råd med utrustningen.Utter sa:Om du formulerar dig som du gjort här så är du förmodligen inte mogen/duktig nog för att bli sponsrad ändå.A_Ostlund sa:för det första jag har kul i backen
för det andra vill jag tävla och ha spons vad har åldern för betydelse föresten?
Ålder har betydelse iom att du ska utvecklas både som skidåkare och människa innan du börjar tjata om sponsring.
Ha kul och åk med polarna istället för att lägga energi på detta.
har du hans autograf?jeppenator sa:kan ju bara för alla är så intresserade berätta att axel redan hoockat lite feta sponsorer! så ni behöver kanske inte tracka ner på han längre? ajjt
ja den sitter här på väggen bredvid mig =)jonathan-o sa:har du hans autograf?jeppenator sa:kan ju bara för alla är så intresserade berätta att axel redan hoockat lite feta sponsorer! så ni behöver kanske inte tracka ner på han längre? ajjt