vilken påse

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
vilken påse
a_ahlnas sa:
Soederpundare sa:
Kör med en BR påse dem har sånt härligt "fras" i sig!
sant, de e fan flashigt, dock är det de här med kvaliteten, man vill ju inte köpa ny varje gång
Nej men ljudet som kommer av "fraset" får mig att njuta många ggr om, om man söker efter hållbarhet så brukar jag köra på big bag som man får när man ska slänga saker när man renoverar hus m.fl saker.

vilken påse
gillar oftast kondomerna lätta och ha i fickan och tar inte så stor plats lätta och töja ut också kanske man behöver dom nån gång;)jag rekommenderar kondomer mycket pållitliga

vilken påse
skiiminator sa:
gillar oftast kondomerna lätta och ha i fickan och tar inte så stor plats lätta och töja ut också kanske man behöver dom nån gång;)jag rekommenderar kondomer mycket pållitliga
Hahaha skrivet från en 13 årig kille, men jag betvivlar att kondom är bra för i nödfall om man måste få tillgång till en påse att ösa ner mkt saker i så funkar inte en kondom!

vilken påse
alltid en stor svart sopsäck! dom finns i massor av olika storlekar! vissa med praktiska bärhandtag om man inte vill snurra ihop och hänga över axeln. får plats med ALLT som man behöver ha med sig. ska man ut och resa förstärk med svart silvertejp (eller blir det svarttejp då) (a.k.a gaffatejp) då blir den riktigt kraftig!
kan användas som skidbag om man tar två påsar åt varsitt håll (=) typ så =)
har man med en extra så har man en fin regnponcho, bara göra ett hål i botten och sticka genom huvudet..

just det dom finns i blå färg också, då är dom redan lite kraftigare och med handtag..

Senast ändrad:
vilken påse
haha lite komiskt detta, min pappa jobbar på ett företag som tillverkar plastpåsar, så ni kan juh snacka med han om ev. spons!

vilken påse
håller med carled om att systempåsen är fin fin, annars är ju ÖBpåsen totalluff också.
Ett annat bra koncept om man ska packa gympakläder eller nått är att köra på en genomskinlig, astunn plastpåse, ni vet sån man får när man köper nått litet i nån kiosk.
När man då har använt sina kläder och duschat så ser man ju allt svettigt i. Kanon helt enkelt

vilken påse
Jag vet inte hur bra ni hänger med i svängarna, men Whyred som är ett ganska känt svenskt modemärke har gjort ett sammarbete med Ica.

Påsen kostar 50kr, och håller för flera vändor. Kan även garanterat leverera lite skolböcker till skolan och hem. Helt schysst design också, som funkar.

ica_whyred.jpg

Annars är ju miljömedvetet rätt "inne" och såg senast idag att Coop hade en ny återanvändningsbar tygpåse där några kronor går till fattiga barnen.

Senast redigerad av en moderator:
vilken påse
systemetpåsen är den ultimata påsen!
men om du vill hetta till tillvaron någon dag, tag en konsumpåse!
Konsumpåsarna är lodarpåsen nr1!

Peace out brothers from another mother!

vilken påse
En liten och fin påse skulle jag säga. Inte större än systembolaget påsarna.
Fast jag som är under 18 då kanske det inte är det bästa om man vill vara diskret och traska med en sånn påse. Skulle nog säga Happy Peoples påsar. Helvita och hyffsat små. Rymmer det man vill :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp