Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lätt hänt när man läser det. Men när jag presenterar mig in person så är nog iaf runt 80% säkra på att jag har en krigare i byxorna. Måste bero på att jag är ganska stor (173cm 71kg)Jarle sa:Påstår du nu att nenne är av det manliga könet?
Vilka missförstånd de kan bli, om detta nu är fallet, nenne låter ganska feminint.
För övrigt finner jag det roande att tjej är neutrum på tyska, alltså saker, ex. Das Mädchen.
Viel Spass
word !Jarle sa:Tyvärr kan det uppstå vissa komplikationer vid ett könsneutralt test eftersom det är allmänt känt att kvinnor helt enkelt är vekare och allmänt mer kärringaktiga än mänHotDamnSara sa:I sånt fall kräver jag omformulering av testet - jag vill också va med!
För övrigt tror jag nog allt att ursprunget på den kvinna som får flest B antagligen är från bortre Sibirien.
Nämen titta.. Hej där! Hur står det till nu för tiden??? Har du gått och blivit en såndär jibber med stora byxor?? Lärde inte jag dig någonting??? Så mitt gamla ställ finns fortfarande kvar?!?!? Se där...Hej_Emma sa:yessa...haha...ja test är ju alltid lika kul. Och värdelösa.
Vad för slags skidor åker du helst på?
hmm...måste nog svara G.bra skidor.
ööh.. G.
Vad har du i ryggsäcken när du åker?
G. igen! ser till att ha mina grejer i nån annans ryggsäck. Blir ju fan varmt me rygga
Vilka drycker förtärs och vad ägnar du dig åt på after skin?
G. (börjar likna nått) Ne, jag ägnar mig hellre åt att stå bakom baren
I ärlighetens namn, vart och hur åker du egentligen?
G. Vart.?I Biarritz.. eller jaha, skidor. ööh.. där det finns en pipe.
Vad har du för skidkläder?
G. Bikini med Roberts gamla 8848 ställ. (ne skämtar bara, dem har min syrra)
Du vill inte föra denna diskussionen mot det hållet, det sätter jag mina tighta primebyxor på.jeppenator sa:D.. men vafan.. måste en jibber köra i Oakley å JL? vad har du för fördommar mot jibbers?
Du kan inte misstro bara för att dina innersta farhågor besannas. Du är egentligen en liten mjäkig jibber, inners inne. Helst vill du nog inget hellre än skaka hand med tanner och ha ett par fujatives under fötterna.Hasse sa:Hmmm ett B bara.. Men jag som är på cantina så fort det är öppet i Maj då. Hur går detta ihop då? Denna beräkning kan inte stämma. Varit i Cham en gång och kommer ju aldrig ha skidor med mig dit igen.. Jag misstror denna tråd stort nu!!
Jag har faktiskt inget bra svar nu... Väldigt snopet, dock har vi sydlänningar närmare till alperna och det kan jag leva bra länge på.Hasse sa:Jarle: Hade bara A:n förutom mitt lilla B. Och jibba det kommer jag aldrig lära mig. Nä ja håller med Centralbyrakraten som håll med mig..
Men ni kanske har ett annat syn sätt där nere i södra sverige så![]()
Antingen så är en grymt fräck skidåkare eller så saknar din dase några cm eftersom du får platsCarled sa:Mina Marmot Randonné kan nog vara ännu tightare än dina primebyxor... hehe så jibber är nog inte...
Jag skall upp till Härjedalen och köra längd efter jul. Det blir mitt första försök på ett par slätförsskidor. Skall bli spännande! Dock har jag testat Fujative en gång om det räknas?Hasse sa:Jarle: Skillnaden är att jag vågar erkänna att jag åker längdskidor. Det gör inte Carled
Man måste visa sina mjuka sidor oxå så..
Bredast vinner och där är jag nu![]()
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=33192jeppenator sa:D.. men vafan.. måste en jibber köra i Oakley å JL?
Nej, inte bara parkåkare, även brantåkare, brats och diverse andra livsformer som du också kan läsa i testet.cederholm sa:jarle. du gillar att klanka ner på folk som åker park, ellerhur?