Always-Sunny
Aktiv medlem
Vilken valla?
Om fokus är att hålla belagen i gott skick, inte maximalt glid, duger det bra med Swix CH eller finns det någon anledning att gå upp till LF?
Nja, tre drag efter du vallat och sicklat skrev jag väl i mitt andra inlägg, men det var mest ett enkelt tips för att inte skidorna ska "suga fast" när det är lite lite varmare,( inte för att borsta in vallan i belaget).linder sa:Fast har inte vallan gått in tillräckligt långt i belaget när man stryker på den så lär det ju knappast 3 borst drag ala 5 sekunder göra någon betydlig skillnad mer än att belaget får lite textur :D