vilket håll är vanligast att snurra?

who gives a shit? det e väl rätt uppenbart tycker jag? samma sak som att man har gaffeln i vänster hand istället för höger

crillicious sa:
ekdahl sa:
jeppenator sa:
Pep fujas har gjort typ 180 å sen bytt håll å gjort 180 åt andra hållet tror jag...
på JOI 06, finns film nånstans.. ser helt galet ut!
switch 90 to un 270 tror jag det var.
Fast det såg mest lamt ut ju för han gjorde ju inte det med flit. Fast riktigt ballt ändå. I framtiden lär vi vill se switch 720 to unatural 720. fan va ballt att se det om det ens är fysiskt möjligt.
är du go eller? de e klart han gjorde de me flit...

medurs tycker jag är lättast men jag är lite annorlunda. Åker jag bräda så har jag höger fot fram(högerfotad). spelar jag bandy eller liknande så har jag höger hand längst ner trots att jag är högerhänt :S

om man gör en fs 360(altså vänster varv) så är det svårare änn att göra en bs 360(höger) eftersom man ser inte landningen när man gör fs, det är de jag tror dom bedömmer i tävlingarna. men jag vet inte, de e bara en tanke.

Jag snurrar åt vänster. Både framlänges och baklänges.

Tror inte det spelar så stor roll om man är höger/vänsterfotad, Jag är då höger fotad och spinnar bättre åt höger =)

HenkeR sa:
crillicious sa:
ekdahl sa:
switch 90 to un 270 tror jag det var.
Fast det såg mest lamt ut ju för han gjorde ju inte det med flit. Fast riktigt ballt ändå. I framtiden lär vi vill se switch 720 to unatural 720. fan va ballt att se det om det ens är fysiskt möjligt.
är du go eller? de e klart han gjorde de me flit...
Någon ironi jag inte förstog lr?
Han säger sjv (om jag kommer ihåg rätt) att han skulle köra en sw 540 men skar i hoppet..

och folk som citerar mig: all 2 ;> vänt nu men jag kör iofs åt båda hållen på rails men hellre åt vänster hehe

jeppenator sa:
patriknorling sa:
emmmil sa:
men ofta, det är ju fett svårt, en 360 åt ena hållet och sen en 360 åt andra i samma hopp? Du lär ju vara grym!
fett coolt att göra så ett hopp undrar om nån gjort det?
Pep fujas har gjort typ 180 å sen bytt håll å gjort 180 åt andra hållet tror jag...
på JOI 06, finns film nånstans.. ser helt galet ut!
så gåre när hopp går fel ... btw jag snurrar åt vänster det är nog vanligast

You-Know-Who sa:
patriknorling sa:
är det som jag är vänster fotad som jag snurrar åt höger ;D
jag är högerfotad och snurrar nog liiiite bättre åt höger,
så om du är vänsterfotad och snurrar höger är du verkligen gay.

vänster är nog vanligare, somsagt.
Jag är vänsterfotad och snurrar bra åt båda hållen, är jag också gay? :O

switchski sa:
Aspebo sa:
båda för mig med men vänster är vanligast...
lol, du snurrar inte åt båda hållen! å du snurrar ju inte ens åt ett håll med skidor!!:O

Vänster iaf
snacka om att försöka dissa sin kompis, han snurrar visst! bara inte när du ser!!

för övrigt så snurrar jag åt vänster. MEN, jag snurrar bättre åt höger, bara det att det inte känns lika naturligt :O

Tillbaka
Topp