Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
är du go eller? de e klart han gjorde de me flit...crillicious sa:Fast det såg mest lamt ut ju för han gjorde ju inte det med flit. Fast riktigt ballt ändå. I framtiden lär vi vill se switch 720 to unatural 720. fan va ballt att se det om det ens är fysiskt möjligt.ekdahl sa:switch 90 to un 270 tror jag det var.jeppenator sa:Pep fujas har gjort typ 180 å sen bytt håll å gjort 180 åt andra hållet tror jag...
på JOI 06, finns film nånstans.. ser helt galet ut!
ja memackep sa:JAG ÄR OCKSÅ SÅpatriknorling sa:är det som jag är vänster fotad som jag snurrar åt höger ;D
jag ocksåF-G sa:ja memackep sa:JAG ÄR OCKSÅ SÅpatriknorling sa:är det som jag är vänster fotad som jag snurrar åt höger ;D
me2Hogizz sa:Snurrar åt vänster i hopp.
Snurrar åt höger om jag ska raila.
all 3Kinkan sa:me2Hogizz sa:Snurrar åt vänster i hopp.
Snurrar åt höger om jag ska raila.
Någon ironi jag inte förstog lr?HenkeR sa:är du go eller? de e klart han gjorde de me flit...crillicious sa:Fast det såg mest lamt ut ju för han gjorde ju inte det med flit. Fast riktigt ballt ändå. I framtiden lär vi vill se switch 720 to unatural 720. fan va ballt att se det om det ens är fysiskt möjligt.ekdahl sa:switch 90 to un 270 tror jag det var.
så gåre när hopp går fel ... btw jag snurrar åt vänster det är nog vanligastjeppenator sa:Pep fujas har gjort typ 180 å sen bytt håll å gjort 180 åt andra hållet tror jag...patriknorling sa:fett coolt att göra så ett hopp undrar om nån gjort det?emmmil sa:men ofta, det är ju fett svårt, en 360 åt ena hållet och sen en 360 åt andra i samma hopp? Du lär ju vara grym!
på JOI 06, finns film nånstans.. ser helt galet ut!
Jag är vänsterfotad och snurrar bra åt båda hållen, är jag också gay? :OYou-Know-Who sa:jag är högerfotad och snurrar nog liiiite bättre åt höger,patriknorling sa:är det som jag är vänster fotad som jag snurrar åt höger ;D
så om du är vänsterfotad och snurrar höger är du verkligen gay.
vänster är nog vanligare, somsagt.
snacka om att försöka dissa sin kompis, han snurrar visst! bara inte när du ser!!switchski sa:lol, du snurrar inte åt båda hållen! å du snurrar ju inte ens åt ett håll med skidor!!:OAspebo sa:båda för mig med men vänster är vanligast...
Vänster iaf