Vill du slippa Spotify reklamen?

Gött asso :P dock så hörde jag sån spotify info nästan direkt efter ja stäldde in detta men men :D

Great! Hoppas att fler och fler utnyttjar det här så får vi se hur länge Spotify kommer att köra på helt utan intäkter. Att betala 9:-för att få en reklamfri fest är ju trots allt rena rama rånet!

Undra om jag gjorde rätt :o Vi får väl se om he funkar. Tack så mkt iaf =D

haha asså det är ju skönt att slippa reklamen! men om för många andvänder det läju Spotify stänga av sin gratis tjänst, och det vore ju inte allt för soft:(

va det funkar inte för mig :(
"At the moment there are no proxies in our database matching you selection criteria. This can be because you've specified very strict selection criteria, for example little connection latency or exotic country. Nevertheless you can still subscribe for this empty proxylist. In not so distant future our back-end software may find proxies of this type so you'll be the first to know about it."

Senast ändrad:
funkar distorting iställe för transparent btw?
EDIT: Det verkar funka det med, men bara för ljudreklamen, inte för "bannersen"... Tack!

Senast ändrad:
SimonVonCheeseburger sa:
haha asså det är ju skönt att slippa reklamen! men om för många andvänder det läju Spotify stänga av sin gratis tjänst, och det vore ju inte allt för soft:(
wooord, fortsätt hålla på ni. Vi med lagom mängd heder i oss har ingenting emot att betala den symboliska summan

Tillbaka
Topp