D dif_89 Ny medlem 2007-02-13 Virkning! #1 Tjenare! Har tänkt börja virka och undrar om det finns någon sida som det finns olika mönster på mössor osv. Pizz!
Tjenare! Har tänkt börja virka och undrar om det finns någon sida som det finns olika mönster på mössor osv. Pizz!
jeppenator Aktiv medlem 2007-02-13 Virkning! #3 finns så sjuuukt mkt i forumet om detta... SÖK!! tråden låses inom 10 min
Shawty Ny medlem 2007-02-13 Virkning! #4 Varför inte komma på ett eget mönster? kan bli riktigt snyggt juee ;P
A ArWin Medlem 2007-02-13 Virkning! #5 tror de e svårt o hitta bra mönster på nätet... Testa dig fram till de optimala receptet ist...
odlander Aktiv medlem 2007-02-13 Virkning! #6 jeppenator sa: finns så sjuuukt mkt i forumet om detta... SÖK!! tråden låses inom 10 min Klicka för att se resterande... tror nog att forum värdarna har nåt bättre för sig..?
jeppenator sa: finns så sjuuukt mkt i forumet om detta... SÖK!! tråden låses inom 10 min Klicka för att se resterande... tror nog att forum värdarna har nåt bättre för sig..?