Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vegemite - nÀstan alla som inte gillar det brer pÄ för tjockt lager. En rostad skiva, litet margarin/smör och sedan ett tunt lager Vegemite pÄ.P.S. Jag mÄste medge, det finns tvÄ delikatesser, jag gillar inte alls: Ovomaltine och Vegemite. Vegemite kan jag inte ens Àta.
Den klassiska(nĂ„got skĂ€mtsamma) indikationen att det Ă€r nĂ„got allvarligt fel pĂ„ en mĂ€nniska brukar ju vara att dom hĂ€ller i mjölken före flingorna, men jag tror vi har hittat en ny variant...En munfull Kalles Ă€r det inte mĂ„nga som uppskattar (utom min lillebror som sög den direkt ur tubenâŠ)
Lugn. Han har slutat att suga kaviar ur tuben och Àr nu byggkonsult. Renoverar kÀrnkraftverk.Den klassiska(nÄgot skÀmtsamma) indikationen att det Àr nÄgot allvarligt fel pÄ en mÀnniska brukar ju vara att dom hÀller i mjölken före flingorna, men jag tror vi har hittat en ny variant...
RÀknas det verkligen som fika..? FörvÀntar mig hatisk debatt.
Fika utan socker Àr som att gÄ pÄ McD för att Àta sallad.RÀknas det verkligen som fika..? FörvÀntar mig hatisk debatt.
Ser gott ut!
Du kanske vet, vad kallas "breakfast of champions"? Kolla Kimi RÀikkönen?RÀknas det verkligen som fika..? FörvÀntar mig hatisk debatt.
Ser gott ut!
De enda finnpajsare jag kÀnner till Àr Esa Tikkanen och Jari Kurri.Du kanske vet, vad kallas "breakfast of champions"? Kolla Kimi RÀikkönen?
Köttfika⊠aldrig hört uttrycket men jag Àlskar det!De enda finnpajsare jag kÀnner till Àr Esa Tikkanen och Jari Kurri.
Jag har fÄtt lÀra mig att kallskuret Àven kan kallas köttfika sÄ bilden Àr nog godkÀnd!
Jag svarar. Breakfast of champions = nÄgra öl för frukost. Kimi RÀikkönens favorit.Du kanske vet, vad kallas "breakfast of champions"? Kolla Kimi RÀikkönen?
Off topic, men jag höll alltid pÄ Kimi RÀikkönen. Han var snabbast sÄ lÀnge bilen höll ihop. Glömmer aldrig en brutal omkörning han gjorde pÄ insidan av Michael Schumacher i ingÄngen av en kurva pÄ sista varvet pÄ Spa-banan i Belgien.Jag svarar. Breakfast of champions = nÄgra öl för frukost. Kimi RÀikkönens favorit.
Wow blev en instant googling pÄ recept. Detta blir mitt fika nÀsta helg
Inte helt lÀtt att baka första gÄngen ens för en riktig bagare, min syster, det var en hel del tandgnisslan och svordomar. Orginalreceptet Àr bra, man bör undvika svenska recept i köket dÄ det nÀstan alltid fuskas med nÄgot viktigt.Wow blev en instant googling pÄ recept. Detta blir mitt fika nÀsta helg
PÄ sommaren "fikar" man bara öl
Det Àr sÄ lÄngt till Grekland, och jÀtteköer pÄ Arlanda.
Sen brÀnner du lite kalorier pÄ vÀg uppför ibland, till skillnad?Jag Àr laktosintolerant sÄ det stannar inte kvar i systemet sÀrskilt lÀnge...
Jag knatade ju upp till skutans topp och ner igen, det var nog vÀrt en vÄffla..? Har dÄlig koll pÄ vad man förbrÀnner.Sen brÀnner du lite kalorier pÄ vÀg uppför ibland, till skillnad?![]()
ah, nu förstÄr jag var namnet Melchsee- Frutt kommer frÄn: körsbÀren pÄ tÄrtan!KörsbÀrspaj vid Melchsee.
Visa bilaga 18833
Vad har jag för brunch? En verklig "kvikklunsj"! Man kan Äka det som frukost, lunch, fika, kallt, varmt.Visa bilaga 18834
NÀra! Muikkukukko! Gammaldags surf&turf mat. Siklöjor och flÀsk bakad i rÄgdeg.Ser ungefÀr ut som Apfelstrudel gjort pÄ sill?![]()
De hade specialerbjudande för sÀsongens paj med kaffe. Tror det var CHF 10.50, om jag minns rÀtt kostade paj utan kaffe CHF 8. SÄ med dagens vÀxelkurs typ 115 respektive 90 SEK?ah, nu förstÄr jag var namnet Melchsee- Frutt kommer frÄn: körsbÀren pÄ tÄrtan!
(vad kostar en sÄn dÀr paj i CHF?)
jĂ€vlars. Nu blir det Ă„ka avTotalt 21 levande ostron och 4 glas vitt vin med smör och bröd blev en hĂ€rlig fika för tvĂ„ hos Fifi och Nanou pĂ„ Ăle dâOlĂ©ron!
Visa bilaga 18836
jÀvlars. Nu blir det Äka av
(ta det lugnt med "Fifin")
NÀra! Muikkukukko! Gammaldags surf&turf mat. Siklöjor och flÀsk bakad i rÄgdeg.
BĂ„de det Ă€tbara och antalet âkâ i ett ord Ă€r ett brott ; )RĂ€knas det verkligen som fika? Eller Ă€r det ett brott mot mĂ€nskligheten...